0 800 301 707Гаряча лінія
E-mail: [email protected]Дизайн магазину присвячений відомим географічним міфам та помилковим відкриттям. Наприклад, як Христофор Колумб з експедицією досяг берегів Північної Америки, помилково вважаючи, що прибув до Індії. Чи давній міф про те, що Земля тримається на трьох китах, чи на слонах та черепасі.
Тематикою магазину стали загадкові кола на полях. Це незвичайне явище подеколи з’являється у різних країнах світу. Декілька років тому зелені кола були помічені і на полях Херсонщини. Є різні теорії пояснення цій загадці, і наукові, і не дуже. Команда «Сільпо» надихнулася концептом про причетність позаземного розуму та НЛО до створення кіл, відтворивши його у дизайні нового магазину.
Дизайн супермаркету присвячено літальним апаратам минулого та майбутнього. Тут вас зустрічає наукова фантастика та вигадані технології, різноманітні гелікоптери, винайдені ще у 20-х роках минулого століття, тут майбутнє зустрічається з надприродним розумом і незвичними об’єктами. Ретрофутуризм у дії, так би мовити.
Інтер’єр магазину є яскравим та барвистим. Посеред торгового залу створена інсталяція з повітряних куль з простими мріями про приємні та теплі почуття. В овочевому відділі розміщена інсталяція фігур чоловіка та жінки, які перебувають у вихорі своїх думок та переживань. Над островом «Лавки традицій» виконана підвісна стеля з композицією з чотирилистої конюшини — головного талісмана удачі. А у відділі випічки інтегровані фігурки дрібних крафтярів.
Запрошуємо до японського саду каменів. Дизайн магазину відтворює близькість до природи, щоб допомогти помедитувати за шопінгом, відновити сили та знайти гармонію. Дизайн магазину занурює в японську філософію з ретельно підібраними композиціями з каменів, ілюстраціями формованих дерев, японськими сакурами, ліхтариками і касами у вигляді габіонів.
Стіни внутрішнього периметру стилізовані під закинуті індустріальні будівлі з Темної Долини – з розбитими шибками, попереджуючим знаком про Кровососа, пошкодженими складськими дверима і повітропроводом. Частина колон всередині стилізовані під сосни, що ростуть поруч з «Дугою». Усі вказівники для навігації магазином стилізовані під різні локації гри: наприклад, у м’ясному відділі вивіскою слугують паливні баки з імітацією вогню.
Новий супермаркет сповнений магічної атмосфери та атрибутів справжнього чаклунського будиночка посеред центру міста. В пекарні готують смаколики одним змахом чарівної палички. Вивіски відділів виготовлені з флекс неону, який імітує чаклунське світіння чарівної палички.
Цей світлий та легкий супермаркет надихає Гостей на релакс, медитацію та спокій. Адже мандала – це сакральний символ, який використовується при медитаціях в буддизмі та індуїзмі. Магазин є оазисом відпочинку у великому місті для наших Гостей та нагадуванням про необхідність виділяти час для того, щоб побути на самоті з самим собою.
Дизайн-концепт супермаркету присвячено всьому маленькому у світі. Тому, що можна роздивитися лише за допомогою мікроскопів та лупи. Арт-об’єкти з цими приладами можна побачити на фризах у магазині. На колонах відтворені репродукції відомих художників - Рембрандта, Ван Гога та Ботічеллі, які декоровані дрібними елементами - ґудзиками, намистинами та камінцями.
Просторий і яскравий «Сільпо», наповнений колоритом самобутніх племен Амазонії, Африки та Океанії. Тут багато зелені та дерев. Перед входом Гостей зустрічає карта світу, на якій позначено місця проживання племен. У супермаркеті на колонах з етнічним орнаментом розкинулися величезні головні убори індіанців із різнокольоровим пір’ям, а в одному з відділів утворився каньйон із водоспадом.
Кожен Гість відчує тут затишок англійського будинку, в якому проводили час і творили молоді інтелектуали, письменники та художники початку XX століття. Інтер’єр супермаркету наповнено різноманітними картинами, акварельними ілюстраціями і розписаними тарілками, які додають бохо-шику.
Надихнувшись культурою тихоокеанських островів, дизайнери створили стиль супермаркету, який перенесе Гостей за тисячі кілометрів. Тут і полінезійські орнаменти на стінах, і колони в бамбукових заростях, і лайтбокси у вигляді гавайських ліхтарів. А на особливу увагу заслуговують тікі – дерев’яні маски різних божеств.
Створили теплий та м’який інтер’єр, наповнивши його великою кількістю клаптикових подушок та стьобаних ковдр із теплим наповнювачем, виконаних у техніці клаптикового шиття. На вході в магазин Гостей зустрічає автобус хіпі із клаптиків різнокольорових тканин. А в районі кас можна відшукати ще один артоб’єкт – машинку для шиття з рухливим колесом.
У цьому супермаркеті оселилися герої нової книги письменниці Ірени Карпи. У дизайні магазину ми відтворили атмосферу та персонажів пригодницької історії про Білку-Детективку, яка для порятунку лісу вирушає на пошуки зниклого Золотого Горіха.
За допомогою тіні ми створили образи, які розповідають про потаємні думки людини. Кожна ілюстрація має прихований сенс і може інтерпретуватися по-своєму. Пропонуємо Гостям відвідати театр тіней і навіть зіграти в ньому самостійно. Випробувати різноманітні прийоми можна на спеціальному підсвіченому пристрої.
Відкрили в селі Софіївська Борщагівка Боллівуд – без драм, тільки з танцями.
Зустрічав Гостей сам Шива – цього разу лише танцював і навіть нічого не зруйнував.
Тут Гості відчули справжній індійський вайб, який відчується з екранів: райські птахи, екзотичні фрукти, хрусткі багети та багато свіжої риби.
Дизайн нового магазину ми присвятили пристрасному та яскравому іспанському фламенко. Це поєднання музики і танцю, емоцій та характеру. В інтер’єрі супермаркету – червоні колони у вигляді дерев’яних віконниць, ілюстрації з танцівницями фламенко в яскравих пишних сукнях, а також важливий атрибут іспанського танцю – віяла.
Особливістю цього магазину стали картини, які оживають. На вітринах над відділом гастрономії із вишуканим асортиментом м’ясних та сирних виробів за допомогою AR можна оживити портрет коханої художника й австрійської моделі Емілії Фльоґе, сплести з маків вінок або побачити справжнісінького Смаковершника на картині Клімта. Потрібно лише відсканувати QR-код, відкрити інстаграм-фільтр і навести смартфон на вітрину.
Простір та інтер'єр магазину наповнені головними атрибутами карнавалу – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити вишуканий асортимент «Сільпо», в супермаркеті розмістили як класичні карнавальні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозиво та маску із солодощами.
На вході Гостей зустрічає виноградна лоза, яка йде до фризу, і багато різних об'ємних виноградинок на стіні. У залі в спеціальних діжках виграє червоне, біле й рожеве вино, а у відділі овочів та фруктів під стелею розміщено чотири світлових кола, присвячених різним сортам винограду. На шпалерах та колонах зображено декоративний дівочий виноград для створення враження тіні й живоплоту.
Дикі Амазонські джунглі та святковий Ріо-де-Жанейро. Сонячна Копакабана та хвилюючий футбольний стадіон. Непересічні фавели та помпезний акведук Каріока. «Сільпо» вдалося помістити Бразилію в новому дизайнерському супермаркеті.
Супермаркет фактично є інтерактивним музеєм, в якому можна дізнатися про важливість грибів та їхні унікальні властивості. Чи знали ви, що перше зображення гриба було знайдено під час розкопок у Стародавньому Єгипті? Або той факт, що гриби здатні створювати вітер під час випаровування вологи зі своєї поверхні. Ці та інші історичні й наукові дані про те, як гриби використовувалися в минулому і чим корисні нині, можна дізнатися з ілюстрацій у магазині.
Концепцію нового магазину присвячено вітрякам, що з давніх часів давали людям енергію вітру. На кожному кроці присутні символи цієї енергії: вітряки, кінетичні скульптури, мобілі. Всередині розміщено флюгер у вигляді літери «С», що вказує шлях та напрямок вітру.
Щоб швидко потрапити в майбутнє, заходьте до нового «Сільпо» в ТЦ «Квадрат». Вас зустріне пан робот з великим серцем, електронні цінники та інші атрибути цифрового майбутнього.
На старт, увага, враження! На стрімкій швидкості відкрився дизайнерський «Сільпо». Всередині на шалені види спорту вас надихнуть перегони «Формули-1», реквізит українських спортсменів та партнер екстремальних фестів — Red Bull і його діджитальна інсталяція.
У супермаркеті є двометрова модель бізнес-джета, від якої тягнеться неоновий напис з рядками з пісні Come Fly With Me, а під стелею можна побачити марку з Френком Сінатрою, випущену в 2008 році поштою США на честь великого співака й актора.
Заїжджайте за натхненням у м. Калуш у «Сільпо» в стилі неопластицизм. Форма одна, проте яке наповнення! І це ми не про роботи Мондріана, це ми про піцу власного виготовлення. На вас також чекають смачні страви, «Власна кондитерська», гриль та багато-багато кольору. Хоч бери і роби новий одяг, меблі та декор.
Дизайн супермаркету занурює в атмосферу казки: на вході гостей зустрічає чарівниця, а ще одна фея летить поруч із величезним казковим драконом, що випускає з пащі дим та має розмах крил 14 метрів. Тематично оформлені й колони у торговому залі ― вони виконані у вигляді дерев з хатиночками на гілках.
Відчуйте таємничість справжніх шпигунських пригод. Супутникові камери, безліч моніторів, картотека досліджень та багато засекречених матеріалів, які дивним чином розміщено майже на кожному кроці. Зустріньтеся з банановим агентом та розкрийте секрет гастрономічного задоволення.
Супермаркет присвячено Антарктиді і легендарній станції «Академік Вернадський». Інтер’єр відкриває чарівний портал в освіжаючий світ дивовижних пригод найпівденнішого континенту. Тут особливе світло, багато льоду, бурульки, крижана стеля та відчуття, що ти на іншій планеті.
Обсерваторія вражень та кулінарних галактик чекає: Туманність Пекаря, галактика Піцерій, обсмажений пояс Кавових астероїдів та вимір Лавка Традицій. У такому калейдоскопі головне – триматися курсу за позначками астрономів.
В цьому супермаркеті можна побачити квіти України зі сторінок «Кобзаря» Тараса Шевченка. Стеля переповнена пелюстками айстр, а відділи – улюбленими продуктами. Смачні страви, запашна випічка, піца та гриль – мовою квітів це означає любов до гостей від наших кулінарів!
У новому супермаркеті зібрано майже всі різновиди годинників, які вигадало людство протягом всієї своєї історії. Торговий зал поділено на дві частини: минуле та сучасність. Кожна має відповідне наповнення й оформлення, а для подорожей між ними встановлено машини часу.
У магазині відтворено антураж традиційного японського театру із притаманною йому експресією та символічністю. Екзотичні костюми, складний грим, витончену мову поз, чарівну мелодекламацію, характер танцю та розкішні декорації Кабукі неможливо сплутати ні з чим іншим.
Петриківський розпис прикрашає стіни й колони магазину, традиційні тарілки й навіть тарілки НЛО. Щоб зберегти автентичність візерунків і душевну пластичність знакової мови, 1352 м2 торгового залу художники розписували вручну.
«Сільпо» в Старих Петрівцях гармонійно вписується в природу села. Тут збережено атмосферу спокою і дотримано всіх канонів хюґе ― простоти, лаконічності, стриманості форм, великого простору та переважання натуральних матеріалів.
Торговим залом пірнають скат-лимон, черепаха-ананас, черепаха-пітахая та риби-їжаки з кошиками «Сільпо». Інтерактивний кит з лохини пускає фонтан, а біля кафе присів відпочити на плече величезного папуги Жак-Ів Кусто у своїй фірмовій червоній шапочці.
Настрій кіношного бекстейджу створює величезне режисерське крісло. Навкруги напоготові камери та рупори, а прожектори й софіти підсвічують зірковий склад полиць. Серед динамічних артоб’єктів – акула в дусі «Щелеп», величезна бобіна з плівкою та чорно-білий Чарлі Чаплін, що гуляє стінами магазину.
Магазин є присвятою космічним людям ― геніям. На вході Гостей зустрічає величезний фіолетовий анфас Далі, який дивиться завжди прямо на тебе, хоч би звідки ти підійшов. У паузах між чорних дір на кислотно-кольорових стінах з сиру шлють повітряні поцілунки невгамовні копії Мерилін Монро.
Дизельпанковий «Сільпо» ― це 2700 м2 естетики наукової фантастики та простір з фантастичними продуктами. Їх ми привозимо з 83 країн світу, вишукуємо серед малих українських фермерів для проєкту «Лавка традицій» та виробляємо самі в команді з талановитими крафтярами.
Цей «Сільпо» — гра-бродилка від гаю до моря через гори і скелі. Баранчик на скейті, курочка «Лавки традицій» на тракторі, кур’єр-смаковершник на скутері та вантажівки «Власної кондитерської» беруть участь у піксельних перегонах. Біля кас — копія знаменитої вінницької вежі, відтворена у стилі піксель-арт, а піксельний песик ― присвята Гостям на знак нашої їм відданості.
Картата підлога, бензоколонки, неонові вивіски, ретротелефон, вінілові меблі, легкість і кураж, притаманний пісням Елвіса Преслі. Рожевий кадилак короля рок-н-ролу зображено на фризі, а біля фудхолу ― фотозона з ретроавтомобілем. Музикою тут керують Гості ― улюблені шлягери можна вмикати на справжнісінькому джукбоксі.
«Сільпо» у Щасливому – це подорож станціями всесвіту Маленького принца. Тут є всі планети, на яких побував знайомий з дитинства герой. Одна з планет, як і має бути, обертається навколо своєї осі. Під зоряним склепінням магазину парить величезний літак, пілота якого Маленький принц зустрів на Землі. У магазині можна відшукати троянду, що надійно зберігається у колбі, – саме так, як вигадав дбати про неї герой Екзюпері.
Дизайн-концепт присвячено цирковому мистецтву без залучення тварин. Усі прилавки, вітрини, колони нагадують про арену шапіто. На стінах ― вінтажні ілюстрації трюків та історії цирку. На вході зустрічає динамічна інсталяція за мотивами відомого атракціону «Куля сміливості» зі справжнім електроскутером всередині.
На вході тут кожного дня дощитиме, проте кінетичний дощ лише танцює для Гостей, а от промокнути під ним неможливо. Поряд із веселкою ― сніг, а північне сяйво виникає неподалік від грозової блискавки ― водночас таке зустріти можна лише в цьому атмосферному «Сільпо». Попри велику кількість опадів, втілених в артрішеннях, цей магазин ― найсвітліший у мережі.
Дизайн-концепція занурює у світ безтурботного дитинства ХІХ сторіччя, з яким ми всі добре знайомі завдяки творам Марка Твена. Помітити «Сільпо» можна ще здалеку ― на фасаді розташовано величезне колесо, а над входом до магазину Том Соєр та Гекльберрі Фінн фарбують паркан, як у найвідомішій сцені роману.
«Сільпо» присвячено середовищу вуличних субкультур. Під стелею висить величезний бумбокс, серед фарбованих шин катаються скейтери. Усі графіті власноруч намалювали креатори: Сергій Радкевич, CHZZ та група Nameless. Райтери «забомбили» стіни, колони, фрізи, обладнання магазину посвятами легендам R’n’B та хіп-хопу.
Дизайн «Сільпо» увібрав у себе кольори степу і контрастні тіні південного сонця. Натхненням для його появи стала творчість художниці Поліни Райко з Херсонщини. Візерунки на стінах за мотивами південної флори розписані вручну. Інсталяції у вітринах створюють власний всесвіт дивовижних рослин і тварин.
«Сільпо» добре знається на передбаченнях. А тепер у мережі є цілий супермаркет, присвячений саме цій темі. У торговому залі – карти Таро, справжня кибитка ворожки, високі колони у вигляді свічників, картини з Нострадамусом та з чеками «Сільпо» в руках, а по стінах гуляє тінь чорного кота.
На вході зустрічають фішки, а над касами висять ігрові кубики. «Сільпо» перетворили на справжню настільну гру, в якій можна обрати собі персонажа, рухатися полями й дійти до фінішу – може, й не першими, але точно задоволеними. Ціль гри: зібрати всі смаколики у свій кошик.
Цей «Сільпо» — золота копальня смаколиків. На вході Гостей зустрічає інсталяція людини з золотим серцем — символ гостинності «Сільпо». Над фруктами й овочами рухаються вагонетки. А ще в магазині відбувається мініперфоманс: ліхтарі на касках золотошукачів передають азбукою Морзе наше особливе повідомлення Гостям — #silpolovesyou.
Супермаркет за мотивами відпочинку в Карпатах. Тут є літні та зимові гірські види спорту й розваг. Дельтаплан і лижна маска, грибна поляна і величезний кошик лохини. А на горі в гастрономії – скелелази зі спорядженням із ковбасок та сиру.
7 «зелених» рішень нового «Сільпо»: геотермальне опалення і кондиціонування, візочки з рибальських сіток, сонячна електростанція на даху, холодильні установки без фреону, заправка для електромобілів, зовнішнє освітлення від сонячної енергії та станція з прийому вторсировини.
Найсолодший супермаркет, який ми намрiяли. Зефірки, карамельки, ріжки з морозивом, пончики, єдиноріжки на веселці з пастилок та солодка вата — і це тільки декор! А ще — желейні ведмедики й оглядове колесо з праліне. Віллі Вонці точно сподобалось би.
А найголовніше — можна не перейматися через цю приказку про солодке.
Venice Beach – це прямий рейс до драйвового пляжу. Тут пiрс розваг з американськими гірками, венеціанські канали, дошки для серфінгу, пальми, пісок і океанські хвилі. А ще смугасті кіоски на колесах, які доповнюють вайб пляжу.
На муралах – зображення з легендарних серіалів і гри з «Міста янголів», графіті-пасхалочки та фламінго для фото.
Кожний із 16 відділів магазину має власний моноколір зі змішаними текстурами й матеріалами. Ми обіграли культові об’єкти стилю – боксерський ринг та ліжко у вигляді рингу – і зробили з них свої артформи, наприклад, візочки в цьому «Сільпо» стоять на рингу.
З симетрією форм і пастельним кольоровим кодом це міг би бути новий вишуканий готель, якби це не був супермаркет. Одеські артоб’єкти можна шукати, вгадувати їхнє значення і фотографувати.
Цілий культурний код подорожі Україною відображено в ілюстраціях та інсталяціях нового «Сільпо» — від бабусі з чорницею у Корці до дівчинки з цукерками в Житомирі. Тут навіть є свій готель і лижна траса. Українські мистецькі та архітектурні принади і традиції завдяки «Сільпо» перемежовуються з урбанізмом та футуризмом.
Історичні факти й легенди Шотландії супроводжують Гостей у декорі магазину, на картинах і артінсталяціях – дерево й метал, середньовічні обладунки, світильники-роги, чортополохи, Лохнеське чудовисько та мисливські яструби під стелею.
Навколо гіллясті вишневі дерева й колони, оповиті помідорами чері. Прямо над відділом овочів та фруктів — кабріолет вишневого кольору та неодмінно сам Остап Вишня. Рецепти вишневих страв на стінах, бог Вішну і ще 1740 квадратних метрів вишневого простору.
Тут можна дізнатися про вежу Ворденкліф, плазмову лампу, котушки, що генерують електричні розряди, та інші винаходи Тесли, які змінили світ. Усе це — після дзвінка самому винахіднику, який проведе екскурсію інсталяціями та розповість найцікавіше про свої творіння.
Оливкові дерева, розписний візок, тринакрія, балкончики з білизною і автомобіль мафіозі, який приїхав до бару Vitellі, розповідають яскраву історію острова Сицилії.
Тук-тук, який перевозить чайне листя, маски, привезені зі Шрі-Ланки, динамічні артоб’єкти з леопардами, слонами й павичами – все по-справжньому. Супермаркет створено за підтримки уряду Шрі-Ланки.
Історія Подолу очима Самсона і лева — героїв фонтана на Контрактовій, мурал про видатних українців, фунікулер і трамвайчик, які їздять прямо під стелею та копія кінотеатру «Жовтень».
Величезні клубки ниток, дряпалки для кігтів замість колон і портрети хвостатих – такий вигляд міг би мати дім велетенського кота! Справжній котячий рай, тільки з улюбленими смаколиками та кафетерієм «Мяу МР».
Зореліт для міжгалактичних подорожей забезпечить усім необхідним протягом найдовшої подорожі до зірок і задовольнить не тільки землян, а й вибагливих гостей з інших зоряних систем.
Не магія й не ілюзія, це калейдоскоп продуктів. Ох і закрутили ми: і картинку, і аромати гриля, кави та свіжої випічки. Гіпнотичні овочі й фрукти, м’ясо, рибка, кулінарія.
Одеса 20-х років, дворики з жінками, що лаються між собою на балконах, хлопчаки на Привозі та на підніжках трамваїв, історії Ісаака Бабеля стали натхненням цього «Сільпо».
Залізний Лісоруб та Опудало, жовта цегляна дорога, зелені окуляри… Так, і обличчя великого та могутнього Гудвіна зі стелі підказує: ви в Смарагдовому місті.
Нас надихнули гравюри «36 видів на гору Фудзі». На стінах панорами Києва, де замість гори — Андріївська церква, яку видно майже звідусіль.
Великим шовковим шляхом, у Європу потрапляли найекзотичніші продукти та товари з Азії. Відчуйте казковий світ східного ринку та його особливу чарівну атмосферу.
Гості магазину ніби потрапляють у великий креативний офіс: на стінах − ілюстрації продуктів, робочі чати дизайнерів, постери, палітри та все, що можна зустріти в креативній агенції.
Що це в сітках: м’ячі для футболу та реґбі чи кавуни та дині? Гольф, більярд і навіть баскетбол: новий «Сільпо» − це справжній світ спорту.
Щогла, вітрила, палуба... Корабель? Каркас, канати, інші морські артефакти, старовинні мапи та навіть креслення кораблів? Це «Сільпо» у стилі корабельної верфі.
Гостроверхі різнокольорові будиночки на фасаді, колони в светрах з традиційними оленями на першому поверсі та світ вікінгів із човном-дракаром і рунічними написами − на другому.
Майже будь-яка фігура, змодельована на комп'ютері, складається з багатьох трикутників, які ще називають полігонами. Саме в цій техніці створено інтер’єр нового магазину.
Ми зібрали історії піонерів повітряного плавання: механічного птаха орнітоптера Леонардо да Вінчі, аеростати, повітряні кулі, дирижаблі, креслення та моделі літаків.
Відкиньте традиційні уявлення та відвідайте найяскравіший супермаркет Луцька. Тут ви знайдете поєднання непоєднуваного, мікс абстракцій і коміксів, голий бетон та блиск поп-арту і фешну.
Оновлений «Сільпо» зустрічає гостей, як на справжньому східному ринку із килимами, декоративним посудом та візерунками. Тільки от поторгуватися не вийде, особливо із самокасами.
Стиль лофт – це поєднання практичної простоти з технологічною сучасністю. Ми вирішили, що саме цей концепт найбільше підійде для оновленого магазину.
Сонце і соняшники, немов живі? Яскраве синє небо й палаючі зорі? Ірисові колони та лани, що ніби коливаються від вітру? Так, це − Ван Гог. Але не в музеї, а в оновленому «Сільпо».
Буенос діас, сеньйори та сеньйорити, грінгос та мучачос! Міцніше тримайте ваші сомбреро, адже в нашому мексиканському супермаркеті є все для перетворення сієсти на фієсту!
Смачна музика − це коли гармонія твору резонує з гармонією душі того, хто його слухає. Або коли супермаркет працює як симфонічний оркестр під керівництвом досвідченого диригента.
Колись у цій будівлі була стара друкарня, одна з перших у Дніпрі. Тепер тут, в інтер’єрі книжкової майстерні, ми друкуємо нову сторінку історії нашої мережі «Сільпо».
Кожен круїз починається з яхт-клубу. А в яхт-клубі «Сільпо» можна не тільки знайти однодумців – шанувальників морської романтики, а й наповнити трюми традиційними припасами.
Дхарма вчить, що у всесвіті все можливо, навіть поєднання медитативної краси Сходу та яскравого гедонізму Заходу. Тож запам’ятайте: дім спокою й гедонізму відтепер у новому о-о-м-м-маркеті.
Увага, шукачі золота, ковбої, індіанці та їх скво! Якщо ви скучили за безкраїми просторами Дикого Заходу, паркуйте коней на парковці завбільшки з прерію та заходьте у «Сільпо» у стилі вестерн!
Повітрям, морем чи по землі, як і справжні паперові листи, наші товари мандрують до вашого столу та оселі. А отримати їх ви зможете на сучасному поштамті, який ми відкрили у Віті-Поштовій.
Буває, хочеться відчути себе справжнім зоряним дослідником. Це можна зробити, завітавши до нашого космічного «Сільпо» у Харкові. І летіти нікуди не треба, щоб вивчити клінгонську мову.
Бажаєте поринути у світ яскравих кольорів та хіпової музики? Для цього не доведеться кидати все й вирушати у подорож. Відвідайте «Сільпо», натхнений «дітьми квітів».
Концертний майданчик з роялем? Чому б і ні! Американські ритми, європейська гармонія і львівський шарм – ця пекуча суміш стала особливістю джазового «Сільпо».
Не лякайтеся, Вій спить, а от панночка вже прокинулася і запрошує вас до казкового світу Диканьки! Шанувальники Миколи Васильовича зустрінуть тут улюблених героїв свого дитинства.
Найпрогресивніший паровий супермаркет сучасності. Ходять чутки, що вночі до вишгородської набережної швартується таємничий «Наутилус» і сам капітан Немо поповнює тут запаси для подорожей.
Вас цікавить, що і як відбувається та що із чого виготовлено? Ми все розклали по поличках і показали на схемах, з чого готують вашу улюблену їжу.
Величні колони та античні скульптури ручної роботи поєднують гармонію і розкіш славетних часів, коли дари моря та ланів прикрашали столи справжніх гедоністів.
I want to break fre-e-e-е! Саме це лунає в голові гостей, що вперше бачать нашу електрогітару, а Фредді та Мік прослідкують, щоб ваш шопінг звучав, як фендер самого Джимі Гендрікса.
Ми вивчили історію міста і створили магазин із концепцією «Залізниця». Станція приймає й потяги міжнародного сполучення з власним імпортом та італійською піцою!
Затишне сховище, де криється найцінніше, що надихає на творчість, ― саме така атмосфера панує в оновленому «Сільпо». Стіни просторого магазину прикрашають ілюстрації машин – вінтажних і нових, мотоциклів та квадроциклів, ящики, вогнегасники й великі каністри.
Нас надихнула Японія, тому стіни нового «Сільпо» прикрашають комікси манга. В усьому іншому ми залишилися вірними собі!
Радісне німецьке село в Одесі? Йа, це – наш магазин. Спланований із суто німецькою ретельністю, тому навіть найвибагливіший бюргер знайде саме те, що треба, саме там, де треба!
Спіральні візерунки, кола, що обертаються, дзеркальні форми, просторові
враження, від яких захоплює подих. Магазин приваблює по-своєму: кольором, фактурою, наповненням.
Інтер’єр «Сільпо» занурить вас в атмосферу французької Рив'єри. Тепер, купуючи продукти, жителі Оболоні будуть подумки прогулюватися Лазуровим берегом.
Історія Луцька закохала в себе команду «Сільпо». Стіни прикрашають середньовічні полотна, а оригінальний дизайн інтер’єру дозволяє
відчути себе справжніми леді та лицарями.
Найбільш сонячно та безтурботно не тільки на Ямайці, а ще й в нашому супермаркеті із пальмами в Броварах. І все це приправлено відомими хітами реґі!
Архітектурний стиль Loft Punk існує в єдиному екземплярі! Мінімум
перегородок забезпечують достатньо простору для супермаркету та величезного
фудхолу.
У супермаркеті, оздобленому в класичній стилістиці Міста Лева, розмістилися десятки відділів, справжнє фуд-містечко та туристичне агентство «Сільпо Вояж».
Щоб відкрити кулінарний секрет, потрібно зробити лише
два кроки. Знайти страву з улюбленої країни та всі необхідні інгредієнти для гастрономічного сюрпризу близьким.
Якщо ви зустрінете Білого Кролика у Місті Лева, сміливо прямуйте за ним прямо в казковий «Сільпо» — саме там на вас серед смаколиків чекають Аліса, Чеширський Кіт та Капелюшник.
Цей київський «Сільпо» ми за одну ніч перетворили на музей
поп-арту! Тепер стіни супермаркету вкриті ілюстраціями, а наші гості, купуючи продукти, можуть насолоджуватися витворами мистецтва.