На Київщині, у селі Старі Петрівці на вул. Князя Святослава, 167е, відкрито новий «Сільпо». Дизайн магазину зроблено у стилі хюґе, що є частиною однойменної філософської концепції родом з Данії. Хюґе передбачає відчуття затишку, насолоду від простих речей, душевне спілкування та повне прийняття себе.
«Ми надихалися красою старовинного села, що простягається вздовж Дніпра. Неквапливий темп життя, спокій і краса блакитного узбережжя, тиша, в якій чуєш навіть шелест листя, а головне – нарешті, і себе. Невелика територія села тільки посилює непередаване й таке цінне відчуття дому. Площа Старих Петрівців становить лише 4 кілометри, і з них 1200 м2 випала честь зайняти нам. Ми хотіли зберегти дружню атмосферу спокою та гармонійно вписатися в природу села, тому вирішили зробити цей «Сільпо» у стилі хюге», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
У дизайні нового магазину дотримано всі канони хюґе ― простота, лаконічність, стриманість форм, великий простір та переважання натуральних матеріалів. Тут багато дерева, фризи і декорації, навіть люстри зроблено у вигляді макраме та канатів ― посвята особливо домашньому ремеслу. А над відділами можна побачити кольорові будинки, як на скандинавській набережній ― це уклін родині хюґе.
Втім, дизайн – лише зовнішня сторона атмосфери та досвіду. Головне у житті за хюґе – це відчуття дому й безпеки, насолода від простих повсякденних речей, як-от чашка кави, випита у вранішній тиші, чи смачна вечеря під розмови з тими, кого любиш. «Сільпо» зібрав неабияке різноманіття, щоб кожен Гість міг практикувати своє особисте хюґе – від асортименту Власного імпорту більш як з 80 країн світу до добірних продуктів з маленьких сімейних ферм, що зібрано проєктом «Лавка Традицій».
Серед особливостей магазину — пекарня з новим хітом «Сільпо» — молодшим братом легендарного гречаного багета, відтвореним у мінірозмірі. А ще гриль на дровах, відкритий м’ясний цех, піца, власне копчення та соління риби, великий фруктово-овочевий острів, острівець кулінарії та «Власної кондитерської» — безліч можливостей зробити собі добре, як і передбачає хюґе.
Для комфорту Гостей у «Сільпо»-хюґе працюють 6 класичних кас, 2 експрес-каси, 5 самокас і окрема каса кавового бутику FEEL_trd.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на липень 2021-го нараховує понад 300 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.