Цей документ є публічною офертою (далі – «Оферта») від Товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛЬПО-ФУД» (далі – Товариство) та визначає умови дозволеного використання словесного знака для товарів і послуг, зареєстрованого за Свідоцтвом № 26188 від 15.07.2002, та будь-які його графічні втілення – літературні й художні твори, знаки для товарів та послуг, зокрема, але не виключно – передбачені цією Офертою, що відтворюють або схожі до ступеня змішування з об’єктами права інтелектуальної власності бренду «Сільпо» (разом далі – «Логотипи», а кожен окремо – «Логотип»). Приймаючи цю Оферту шляхом фактичного використання Логотипа, ви погоджуєтеся з її умовами та зобов'язуєтесь її дотримуватись.
Контент – це будь-які об’єкти чи матеріали незалежно від форми вираження, зокрема тексти, зображення, фотографії, відео, аудіо, графічні елементи, логотипи, елементи дизайну, комп’ютерні програми, дані, повідомлення, пости та інші результати інтелектуальної діяльності й об’єкти права інтелектуальної власності, що можуть бути використані у цифровій, друкованій, аудіовізуальній чи іншій формі користувачами.
1.1. У коментарях, згадках у соціальних мережах (Х, Treads, Instagram тощо) та на платформах спільного користування (YouTube тощо).
1.2. Для створення користувацького Контенту (UGC – User-Generated content) та Контенту, створеного співробітниками компанії (EGC – Employee Generated Content), що має творчий характер і не створено з комерційною метою.
1.3. Для згадки бренду в поточних новинних публікаціях.
1.4. В освітніх матеріалах, дипломних роботах, наукових статтях.
1.5. Для пародійного (комічного, сатиричного) Контенту, в тому числі з використанням штучного інтелекту чи інших інструментів генерації Контенту.
1.6. У порівняльній рекламі за умови дотримання вимог законодавства.
2.1. З будь-якою комерційною метою, в тому числі, але не виключно:
- під час продажу товарів та надання послуг третіми особами,
- на маркуванні товарів третіх осіб,
- в доменних іменах, у складі адрес вебсайтів.
2.2. В політичному, дискримінаційному чи іншому контексті, що створює неправдиве враження про бренд, вводить споживачів в оману, спрямоване на недобросовісну конкуренцію або приниження честі та гідності працівників.
2.3. Для реєстрації або подання заявок на реєстрацію будь-яких об’єктів інтелектуальної власності, що містять елементи Логотипів або повністю відтворюють Логотипи.
2.4. Поряд із логотипами третіх осіб у єдиній композиції без отримання схвалення Товариства.
2.5. Під час створення, поширення або підтримки неправдивої, оманливої чи неперевіреної інформації.
2.6. Для інтеграції Логотипа в будь-які шаблони, вихідні файли, стандартні бібліотеки чи інші програмні середовища (включно, але не обмежуючись офісними, дизайнерськими або комерційними програмами), якщо таке використання призводить до втрати контролю Товариства над Логотипом.
3.1. Будь-яких інших випадків, що виходять за межі п. 1 цієї Оферти та не підпадають під п. 2 цієї Оферти.
3.2. У рекламі та для популяризації сторонніх товарів чи послуг у будь-який інший спосіб.
3.3. На маркетингових матеріалах та поліграфії третіх осіб.
3.4. У презентаціях, що мають бізнес-мету.
3.5. Публікацій, що не спрямовані на відтворення поточних подій, а також у публікаціях, що мають комерційну мету.
3.6. Включення Логотипа або відомостей про Логотип літературних та художніх творів, інших об’єктів права інтелектуальної власності, що мають комерційне призначення.
3.7. Включення Логотипа до тематичних наукових досліджень, друкарських видань журналів/книг, профільних видань тощо.
4.1. Використання Логотипа всупереч умовам цієї Оферти вважається Товариством порушенням права інтелектуальної власності.
4.2. У разі порушення права інтелектуальної власності Товариство має право вимагати припинення використання Логотипа та відшкодування витрат і збитків у порядку, визначеному законодавством України.
5.1. Товариство залишає за собою право змінювати умови Оферти без окремого повідомлення користувачів. Товариство повідомляє про зміну цієї Оферти шляхом розміщення оновленої редакції на офіційному сайті Товариства.
5.2. Товариство залишає за собою право заборонити або дозволити використання Логотипа в кожному випадку індивідуально, на свій розсуд.
5.3. Між користувачами та Товариством можуть укладатися окремі договори про співпрацю, якими визначаються спеціальні умови та порядок використання Логотипа, включно з обсягом прав, територією, строком та іншими умовами, що виходять за межі цієї Оферти.
5.4. Товариство має право отримувати від користувачів інформацію про мету та спосіб використання Логотипа, ознайомлюватися зі створеними матеріалами, а також відкликати дозвіл на власний розсуд.
6.1. Способи візуального відтворення Логотипа та кольори Логотипа (на прикладі знака для товарів і послуг, зареєстрованого за Свідоцтвом № 90549 від 25 квітня 2008 року):
PANTONE 151 C RGB: CMYK: #FF8200 | PANTONE 2747 C RGB: CMYK: #001A72 | PANTONE WHITE RGB: CMYK: #FFFFFF |
6.2. Для використання дозволяється виключно актуальний (новий) Логотип.
6.3. Використання старих або змінених версій Логотипа (застарілий дизайн, архівні варіанти, модифіковані елементи) можливе за окремим письмовим погодженням із Товариством.
6.4. Недопустимі для Логотипа або фону, на якому використовується Логотип, комбінації кольорів або форми Логотипа, які спотворюють візуальне сприйняття Логотипа, а також – кольори та форми, що нагадують або відтворюють поєднання кольорів, національних символів держав, що здійснюють військову агресію проти України, або інші поєднання кольорів та форм, що чинять негативний вплив на репутацію Товариства.