preloading
Гість Балобонуси: 0
Головне меню
Вхід до переваг Увійдіть у «Власний Рахунок», щоб отримати максимум вигоди
Гість Балобонуси: 0

Правила Інтернет-продажу товарів для гостей мережі «Сільпо»
(надалі – «Правила») від «07 » липня 2025 р.


                                        1. Основні поняття та терміни
1.1.Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «СІЛЬПО-ФУД»
(ідентифікаційний код 40720198, місцезнаходження: 02152, м. Київ, пр. Павла Тичини 1В,
каб.188).
1.2.Покупець або Гість – фізична особа, яка є Учасником програми Власний Рахунок, що
має бажання придбати товари та страви мережі «Сільпо» у Місці здійснення продажу.
1.3. Замовлення товарів – це замовлення товарів мережі «Сільпо» через мережу Інтернет.
1.4.Місце здійснення продажу – веб-сайт Продавця – silpo.ua, мобільний
застосунок «Сільпо» або магазини «Сільпо».
1.5. Магазини «Сільпо» - усі магазини, які діють на території України під назвою «Сільпо»
і «Le Silpo», в яких Продавець здійснює свою господарську діяльність, та перелік яких
вказаний на офіційному вебсайті https://silpo.ua/
1.6.«Контактні дані» - Верифікований номер телефону та /або Верифікована електронна
адреса Покупця, за допомогою яких створюється замовлення.
1.6.1. Верифікований номер телефону – це номер телефону, який був підтверджений
учасником програми Власний Рахунок шляхом отримання від програми смс повідомлення з
кодом підтвердження.
1.6.2. Верифікована електронна адреса – це електронна адреса, яка була підтверджена
учасником програми Власний Рахунок шляхом отримання від програми листа- підтвердження.
1.6.3. Учасник програми Власний Рахунок/Учасник – фізична особа (суб'єкт персональних
даних), яка бере участь у програмі відповідно до встановлених правил, і чия участь
підтверджена Менеджером, шляхом надання доступу до Акаунту Власного Рахунку.
Менеджер (програми Власний Рахунок і Мобільного застосунку «Сільпо») – Товариство
з обмеженою відповідальністю «CІЛЬПО-ФУД». Місцезнаходження: Україна, 02152, м. Київ,
просп. Павла Тичини 1В, каб. 188.
1.6.4. Акаунт Власний Рахунок — це особистий кабінет Учасника, в програмі Власний
Рахунок, що розміщений за посиланням: https://id.silpo.ua.
1.7. Самовивіз – послуга, яка передбачає формування Покупцем замовлення товарів на
сайті silpo.ua чи мобільному застосунку «Сільпо», збирання товарів згідно з
замовленням працівниками магазину «Сільпо» та самостійну оплату замовлення
Покупцем на касі магазину.
1.8. Доставка – послуга, яка передбачає формування Покупцем замовлення товарів та
страв на сайті silpo.ua чи у мобільному застосунку «Сільпо», збирання товарів згідно з
замовленням працівниками магазину «Сільпо» та доставку замовлення Покупцю на його
вибір:
- за вказаною при оформленні замовлення адресою до дверей офісу/квартири або будинку
та у обраний Покупцем час з доступних на сайті часових проміжків або вказанням точного
часу доставки. Доставка до дверей здійснюється лише за можливості потрапити до дверей
офісу/квартири або будинку (відсутність пропускного режиму/кодів тощо) та наявності
робочого ліфта. У разі неможливості потрапити до дверей офісу/квартири або будинку за
адресою, вказаною у замовленні, відсутності або поломки ліфту доставка Товару
здійснюється до дверей (під’їзду) відповідного офісу/квартири або будинку, де і здійснюється
його передача;

- в обране Покупцем відділення чи поштомат Нової Пошти.
1.9. Набір послуг, зокрема «Доставка», якими може скористатися Покупець, визначається
автоматично при введенні адреси доставки. Якщо адреса доставки потрапляє в зону дії
вказаних послуг – вона буде доступною йому для вибору на сайті чи у мобільному
застосунку (активною для вибору) .
1.10. При здійсненні Доставки будь-якого типу з перерахованих вище, Покупець
вповноважує кур’єра забрати сформоване для нього замовлення та доставити за адресою.
1.11. Місце продажу товарів Покупець може побачити в чеку, який отримає від кур’єра
або в електронному чеку, який розміщений в Акаунті Власного Рахунку на сайті silpo.ua
та /або в мобільному застосунку «Сільпо».
1.12. Вартість та умови послуг доставки («Доставка») можуть змінюватися. З актуальною
вартістю Послуги Покупець може ознайомитися в момент оформлення замовлення на
сайті silpo.ua або у мобільному застосунку «Сільпо».
1.13. Сервісний збір -це плата за послуги обробки, комплектування замовлень Доставки
та Самовивозу, яку сплачує Покупець на користь Продавця. Ця плата включає вартість
підтримки команд, які обробляють та збирають замовлення й вдосконалюють сервіси, з
урахуванням випадків передбачених п. 1.14 цих Правил.
1.14. Сервісний збір у разі використання доставки «Сільпо Доставка», «LOKO», Нова
Пошта окремо не сплачується та входить до їх вартості.
1.15. Вартість та умови нарахування Сервісного збору можуть змінюватися. З актуальною
вартістю Послуги Покупець може ознайомитися в момент оформлення замовлення на
сайті silpo.ua або у мобільному застосунку «Сільпо»

                                        2. Здійснення замовлення
2.1 Покупець може створити замовлення на вебсайт silpo.ua або у мобільному
застосунку «Сільпо»
. Якщо Покупець ще не має особистого кабінету в Програмі Власний
Рахунок, здійснити реєстрацію він може вкінці оформлення замовлення шляхом введення
номера мобільного телефону (українського оператора мобільного зв’язку).
2.2. Замовлення можна створити на вебсайт silpo.ua або у мобільному
застосунку «Сільпо»
цілодобово.
2.3 Покупець несе відповідальність за актуальність власних контактних даних, внесених
під час реєстрації.
2.4. Повна інформація про товари /страви та ціни на них доступна до перегляду в
електронному каталозі на вебсайт silpo.ua або у мобільному застосунку «Сільпо».
2.4.1. Інформація про наявність товару на сайті чи у мобільному застосунку «Сільпо».
актуальна на момент оформлення замовлення. Наявність товарів в процесі комплектації
замовлення може змінитися.
2.4.2. Ціни на вебсайт silpo.ua або у мобільному застосунку «Сільпо» можуть відрізнятися
при зміні адреси доставки чи магазину для оформлення замовлення Самовивозу.
2.4.3. Зображення товару чи страви на сайті silpo.ua чи у мобільному застосунку «Сільпо»
можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару /страви.
2.5. Продаж алкогольних напоїв допускається лише особам, яким на момент купівлі
виповнилось 18 років, що Покупець підтверджує, інформація в чек боксі при оформленні
замовлення. В момент відпуску товару, Покупець повинен мати при собі документи, що
посвідчують його особу та підтверджують вік, та пред’являти документи (зокрема з
використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) на вимогу касира або кур’єра, якщо
у них виникли сумніви щодо досягнення 18-річного віку Покупцем. За відсутності
паспорта /ID карти або іншого документа, що засвідчує особу та підтверджує вік
Продавець має право відмовити у реалізації алкоголю.
2.6. Під час замовлення Покупцю необхідно вибрати спосіб, в який він хоче отримати
замовлення – Самовивіз або Доставка. Адресні програми Магазинів для Самовивозу та
Доставки відрізняються.
2.6.1. Для Самовивозу – Покупець обирає конкретний магазин, з якого хоче забрати
замовлення.
2.6.2. Для Доставки –Покупець обирає :
• вид доставки : «Сільпо Доставка», Доставка «LOKO», Нова Пошта
• адресу Доставки або номер поштового відділення чи поштомату (у випадку, якщо
було обрано вид доставку через Нову Пошту).
Замовлення автоматично розподіляється в один із магазинів міста (якщо в місті здійснює
Доставку більше 1 магазину); у випадку обрання способу доставки за допомогою Нової
Пошти – Покупцю необхідно обрати відділення чи поштомат Нової Пошти.
2.7. Для «Сільпо Доставки» та Самовивозу - Покупцю в момент замовлення необхідно
вибрати проміжок часу на сьогодні, завтра або післязавтра (у випадку доставки в один із
магазинів міста). Після отримання замовлення Продавцем, Покупець отримує
підтвердження прийняття замовлення в роботу через SMS /Viber - повідомлення/в
мобільному застосунку.
Для «Сільпо Доставки» доступний сервіс «Прискорити доставку». Вартість послуги , а
також доступність використання залежить від адреси доставки.
Для Доставки «LOKO» Покупцю в момент замовлення відображається часовий
проміжок, протягом якого може бути здійсненне замовлення.
Нова Пошта - Покупцю в момент замовлення відображається часовий проміжок протягом
якого може бути здійсненне замовлення.
2.8. При створенні замовлення на ваговий товар, Покупець може обрати необхідну йому
вагу. За замовчуванням на сайті чи у мобільному застосунку відображається вага за 100 г
або 250 г, 500 г або 1 кг для обраних товарів. Цю вагу Покупець може змінити в
більший або менший бік з кроком відповідно 100 г або 250 г, 500 г або 1 кг. Є товари, вагу
яких зменшити або збільшити за бажанням Гостя неможливо (товар обмежений в кількості
або вага товару, за замовченням, більша номінальної маси, яку хотів замовити Покупець.
Фактична вага буде відома після зважування позиції в замовленні. Якщо фактична вага
відрізняється від замовленої більше ніж на 100 г (крок замовлення), різниця має бути
погоджена з Покупцем в телефонному режимі, якщо він обрав опцію «Зателефонуйте
мені» в розділі контактів. Якщо збиральнику товарів не вдається додзвонитися до Покупця
за вказаним контактним номером, фактична вага буде визначена ним в процесі збирання з
урахуванням особливостей форми, калібру та можливості розділити на частини
конкретний продукт, який збирається. Фактична вартість позиції оновиться після повного
формування замовлення.
2.9. Сума замовлення та сума до сплати можуть відрізнятися як в більший, так і в менший
бік з наступних причин: якщо в процесі збирання замовлені товари були відсутні в
Магазині; якщо за погодженням з Покупцем відбулася заміна товару; якщо ваговий товар
не може бути проданий Покупцю у погодженій з ним кількості, вказаній в замовленні або
телефоном (наприклад, вагові овочі та фрукти тощо).
2.10. Замовлення Доставка на сьогодні методом скутера чи пішого кур’єра, не може
перевищувати відповідно 20 кг – доставка скутером, та 12 кг – піша доставка. У разі якщо
замовлення перевищує встановлені обмеження, Покупець побачить повідомлення в
«кошику», що вага по товарах перевищує лімітовану.
Для замовлень доставки в часовий слот ліміт по вазі товарів сягає 150 кг або 160 л.
2.11. Замовлення товарів через послугу «Нова Пошта»
2.11.1. Умови:
• Замовлення здійснюється на сайті з вибором населеного пункту та
відділення/поштомату;
• Замовлення зберігається на Новій Пошті 6 календарних днів. Якщо гість не забрав
свій товар — такий товар автоматично повертається на локацію (магазин)
Продавця;
• Доступний до замовлення Новою Поштою Товар – товар, що не входить до
Переліку заборонених відправлень по Україні, встановленого Новою поштою, який
розміщено за посиланням:
https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/Np_Mark_post.pdf .
До Переліку заборонених товарів зокрема, але не виключно, відносяться продукти, що
вимагають спеціального температурного режиму або з терміном придатності до 5 діб
(строки зберігання повинні бути вказані на упаковці), охолоджені або заморожені
продукти, молочні продукти.

                                        3. Умови отримання замовлення та оплати.
3.1. З моменту створення замовлення Покупець може відстежувати його статус. Відносно
замовлення застосовуються наступні статуси при замовленні послуги «Доставки»: «нове»,
«збираємо», «в дорозі», «видане», «скасоване». Якщо покупець обрав Самовивіз – він
отримує додаткове інформаційне SMS/Viber-повідомлення про готовність замовлення до
видачі. Якщо Покупець обрав один з видів Доставки — він отримує додаткове SMS/Viber
нагадування про готовність замовлення і час його доставки.
3.2. Оплата доставки:
3.2.1.Способи оплати :
• Онлайн — банківськими картами VISA, Mastercard, Google Pay, Apple Pay
• при отриманні (не діє для послуги Нова Пошта)
• безготі́вкові розраху́нки (Не розповсюджується на сервіс «Прискорити доставку»
та на доставку LOKO)
3.2.2.Види оплати:
• готівка
• платіжна картка
• мобільний застосунок «Сільпо» (не діє для послуги Нова Пошта)
• на касі Магазинів «Сільпо» (допускається при Самовивозі, та не допускається при
здійсненні доставки)
подарунковим сертифікатом Сільпо (допускається при Самовивозі, та не допускається при
здійсненні доставки). Умови використання подарунковим сертифікатом зазначені за
посиланням : https://static.silpo.ua/content/Pravyla_sertifikaty.pdf . Набір видів та умов
оплати може відрізнятися залежно від міста та категорії товару. Доступні способи оплати
замовлення Покупець може побачити на сайті silpo.ua або у мобільному застосунку
«Сільпо» в момент оформлення замовлення.
3.3. Для отримання замовлення Покупець має надати співробітнику видачі Інтернет-
замовлень Магазинів «Сільпо» один із нижченаведених видів інформації:
- штрих-код із замовленням в електронному (друкованому) вигляді, який стає доступний
після повної комплектації замовлення (статус замовлення «Готове»)
- усно повідомити номер замовлення або номер мобільного телефону, який був вказаний
при реєстрації.
3.4.Товари на вагу та готові до вживання страви (кондитерські вироби, випічка, готові
страви) упаковуються в пластикову або картонну тару. Упакована страва може зовнішньо
відрізнятись від зображення в електронному каталозі.
Товари кулінарїі та власного виробництва доступні для замовлення в період з 10:00 до
20:00.
3.5. Готове замовлення упаковується в фірмові пакети «Сільпо». Вартість відповідних
пакетів додається до вартості замовлення в момент комплектації або ж на вибір Гостя
можливе пакування в еко-бокси та еко-сумки. Покупець має можливість самостійно
обрати вид пакування замовлення.

                                        4. Відмова від отримання. Порядок повернення товарів та коштів.
4.1.Покупець може скасувати замовлення доставки, яке було створено на певний часовий
слот в особистому кабінеті на вебсайті silpo.ua або в мобільному застосунку «Сільпо» не
пізніше настання часу видачі, вказаного у замовленні.
4.2. У разі пропуску Покупцем часу видачі замовлення, замовлені товари не видаються, а
гроші за замовлення не повертаються окрім онлайн сплати, в такому разі необхідно
звернутися із запитом на гарячу лінію за телефоном 0 800 301 707). При цьому обов’язки
Продавця вважаються такими, що виконані належним чином та в повному обсязі.
4.3. Відмова від товарів. При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від
доставленого товару, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м`ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані
ковбасні або делікатесні вироби — перевіряються в присутності кур`єра. Повернення
можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежної якості тут же повернений
кур`єру.
4.4. Згідно з законом України "Про захист прав споживачів" повернення товару
можливе лише за умови збереження Чека /показу Електронного чеку (який є в Мобільному
застосунку «Сільпо»/ особистому кабінеті Акаунту Власного Рахунку) і зіпсованого
Товару та за умови, що товари не входять до Переліку товарів, що не підлягають обміну
(поверненню), встановленого чинним законодавством України.
Повернення коштів, у разі відмови від товару /або у випадку, що передбачено п. 2.5,
відбувається в порядку та строки, встановлені законом України "Про захист прав
споживачів

                                        5. Програма Власний Рахунок при замовленні доставки:
5.1 Доставка «Сільпо», Нова Пошта, сервіс «Самовивіз»
5.1.1. Балобонуси Програми Власний Рахунок за покупку товарів/страв нараховуються
згідно з умовами Програми Власний Рахунок автоматично, з урахуванням винятків,
передбачених правилами Власного Рахунку.
5.1.2. Балобонуси Програми Власний Рахунок використовуються на покупку товарів/страв
згідно з умовами Програми Власний Рахунок з урахуванням винятків, передбачених
правилами Власного Рахунку. Покупець сам обирає можливість необхідності використання
балобонусів в покупці : автоматичне (діє при доставці «Сільпо» та Нова Пошта, Самовивозі)
або за усної згоди (можлива лише при «Самовивозі», за умови, якщо Покупець обрав таке
налаштування в Мобільному застосунку та / або Акаунті Власного Рахунку на сайті silpo.ua)
5.1.3. Пропозиції програми, які діють на момент оформлення замовлення — спрацьовують
автоматично, при виконанні умов.
5.2. Доставка «LOKO»:
5.2.1.За кожні 100 гривень сплачені при замовленні доставки через сервіс «LOKO» у
Мобільному застосунку «Сільпо» або у Мобільному застосунку «LOKO»Учасник програми
отримує на Рахунок 1 (один) Балобонус або будь — яку іншу кількість Балобонусів, що
визначена сервісом «LOKO».
5.2.2.Балобонуси Програми Власний Рахунок використовуються на покупку товарів/страв
згідно з умовами Програми Власний Рахунок з урахуванням винятків, передбачених
правилами Власного Рахунку. Покупець сам обирає можливість необхідності використання
балобонусів в покупці.
5.2.3. Пропозиції не діють при замовленні доставки через сервіс «LOKO» у Мобільному
застосунку «Сільпо» та мобільному застосунку «LOKO».
5.3. Балобонуси не нараховуються та не застосовуються при «Доставці Сільпо», Швидкісній
доставці« LOKO», Нова Пошта:
5.3.1 при купівлі тютюнових виробів та пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх
згоряння, електронних сигарет, заправних контейнерів, рідин, що використовуються в
електронних сигаретах;
5.3.2..за придбання товарів в мережі «Сільпо» за використанням подарункового сертифіката
«Сільпо»;
5.3.3.. за придбання державних лотерей Української Національної Лотереї
5.3.4. на товари, на момент купівлі яких діє знижка.

                                        6. Політика інформаційної безпеки
6.1. Заповнення Покупцем контактної інформації в особистому кабінеті та шляхом
натискання кнопки “Підтвердити” про надання дозволу на обробку своїх контактних
даних засвідчує добровільну згоду (дозвіл) Покупця на обробку Продавцем своїх контактних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, в тому числі право Продавця передавати такі дані у разі зміни Продавця, а також для комплектування та доставки замовлення, а також підтверджує,
що особу повідомлено про її права та мету збору її контактних даних.
6.2. Продавець залишає за собою право на використання контактних даних Покупця з
метою інформування останнього про статус оформленого ним замовлення. Продавець
може надсилати SMS/Viber-повідомлення та документи розрахунку на E-mail адресу

                                        7. Інші умови
7.1. Продавець на власний розсуд має право вносити будь-які зміни в чинні Правила
продажу товарів /страв з асортименту магазинів «Сільпо» через Інтернет в будь - який час.
Зміни не будуть стосуватися замовлень, які вже створені. Зміни набирають чинності з
моменту їх публікації на вебсайті – silpo.ua чи у мобільному застосунку «Сільпо».
7.2 Продавець залишає за собою право відмовити Покупцю в оформленні замовлень, доставці
замовлень чи заблокувати акаунт Покупця у Власному Рахунку у випадку: неетичного
ставлення Покупця до комплектувальників замовлень чи кур’єрів (погрози, зневажливе
ставлення, гендерна чи інша дискримінація); пред’явлення Покупцем вимог до товарів, що
суперечать здоровому глузду, звичайним характеристикам товару; тривалої відсутності
зв’язку з Покупцем; обмеження Покупцем волі кур’єра; необґрунтованої та (або) багаторазової
відмови Покупця від доставленого замовлення, що має ознаки зловживання та (або) дій, не
спрямованих на укладення реального правочину; крадіжка та (або) протиправне привласнення
Покупцем товару; зловживання правом звернення Покупця зі скаргами на Гарячу лінію тощо.
Прийняття рішення про припинення співпраці з Покупцем здійснюється Продавцем з
дотриманням ЗУ «Про захист персональних даних».
7.3. Продавець залишає за собою право призупинити або припинити дію цих Правил в
будь - який час, повідомивши про це безпосередньо на вебсайті silpo.ua.
Публікація цих Правил здійснюється шляхом розміщення їх на вебсайт silpo.ua та у
мобільному застосунку «Сільпо».
7.4. Повідомлення про зміни в правилах вважається направленим Покупцю, якщо воно було
розміщено у спеціально відведених місцях мережі «Сільпо» та/або на офіційному сайті та/або
в Мобільному застосунку «Сільпо». Продавець не зобов’язаний повідомляти кожного
Покупця про такі зміни окремим листом та (або) іншим видом персоналізованого
повідомлення.
7.5. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил та/або
питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Продавцем.
Рішення Продавця є остаточним та оскарженню не підлягає.
7.6. Розміщення Асортименту товарів тютюнових виробів, пристроїв для споживання
тютюнових виробів без їх згоряння, електронних сигарет, заправних контейнерів, рідин, що
використовуються в електронних сигаретах та алкогольних напоїв в мобільному застосунку та
на сайтах не має на меті спонукання до їх придбання, а є інформацією про Товар відповідно
до ст.15 ЗУ «Про захист прав споживачів».