Якщо у вас є запитання щодо нашої роботи, зверніться до працівників «Сільпо» або запитайте на сайті. Ми вже відповіли на багато популярних запитань, тож перевірте: можливо, відповідь на те, що вас цікавить, теж тут.
Програма «Власний Рахунок» — це наша подяка за те, що вибираєте «Сільпо» і Le Silpo. З «Власним Рахунком» постійні Гості отримують винагороду за покупки в «Сільпо», Le Silpo та в мережах партнерів програми. Дізнайтеся більше в розділі «ВЛАСНИЙ РАХУНОК».
Встановіть мобільний додаток «Сільпо» на свій смартфон
або
запитайте касира про тимчасову картку програми в «Сільпо» чи Le Silpo та зареєструйте її тут. Вже наступного дня отримайте постійну картку на касі.
Використовуйте картку «Власного Рахунку» (QR-код) з додатка «Сільпо» або звичайну пластикову картку й отримуйте бали у партнерів програми: магазинах мобільного зв’язку Ringoo, туристичних агенціях «Сільпо Вояж», ресторації «У хромого Пола», кубинському барі-ресторані Escobar та українському пабі «Мокрі вуса».
«Скарбничка» — це сервіс, з яким ви економите свій час на касі та накопичуєте більше балів на «Власний Рахунок». Активуйте «Скарбничку», відкладайте дрібну решту і використовуйте її у вигляді бонуса вже наступного дня. Детальні умови.
У мобільному додатку, у чеку та на персональній сторінці ми вказуємо, скільки балів ви отримали за покупку та загальну кількість накопичених балів. Також можна дізнатись про кількість балів на гарячій лінії через чат Viber, Telegram, електронну адресу [email protected] або за номером телефону 0 800 301 707.
Використовуйте всі пропозиції, що надходять вам, і збирайте до +100% більше балів.
Купуючи в «Сільпо», Le Silpo, мережах партнерів програми та скануючи «Власний Рахунок», ви збираєте бали, які 1 раз на місяць перетворюються на бонус, якщо ви накопичили понад 1000 балів. Бонус — це ваші «персональні гроші», якими частково можна розрахуватися за покупки у «Сільпо».
Завжди скануйте на касі QR-код з мобільного додатка або фізичну картку «Власного Рахунку», щоб використати бонус або його частку при купівлі. Оберіть зручний тип списання електронного бонуса: за запитом касира чи автоматично. Сума чека завжди має перевищувати суму бонуса. Бонус можна використати протягом 1 року. Для захисту бонуса встановлюйте на нього пін-код через сервіс персональної сторінки.
За кожну гривню, витрачену в «Сільпо», Le Silpo та мережах партнерів програми, ви отримуєте 1 бал. Додаткові бали ви отримуєте, коли використовуєте персональні пропозиції. Не забувайте щоразу пред’являти на касі QR-код з мобільного додатка «Сільпо» або фізичну картку «Власного Рахунку».
Можливо, ви наразі не є зареєстрованим учасником програми. Встановіть мобільний додаток «Сільпо» та додайте при реєстрації картку, з якою накопичуєте бали. Якщо після цього бонус не надійшов, зверніться на гарячу лінію зручним способом: напишіть в чат Viber або Telegram, або на електронну адресу [email protected] чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707.
Мобільний додаток «Сільпо» – це ваш помічник, який допоможе бути в курсі ваших бонусів і персональних пропозицій, розповість про акції, які діють у магазині, та покаже ціни на товари. А головне – картка «Власного Рахунку» завжди під рукою.
Переглянути баланс балів, бонуси та персональні пропозиції можна на головному екрані мобільного додатка або в розділі «Меню». Бали оновлюються автоматично після купівлі в «Сільпо», а також коли ви вручну потягнете вниз головний екран.
Якщо у вас є персональні пропозиції, ви можете скористатися ними на касі. Знайдіть товар, що відповідає умовам отримання винагороди, активуйте персональну пропозицію у відповідному розділі і зіскануйте на касі QR-код, який прихований знизу екрана під помаранчевою великою кнопкою. Вигода від персональної пропозиції спрацює автоматично. Керуйте пропозиціями самостійно: вибирайте, які активувати під час купівлі, а які залишити на потім. Після використання персональна пропозиція зникне зі списку.
Акції оновлюються автоматично. Щоб отримувати сповіщення від додатка про нові пропозиції, перевірте підключення до інтернету і потягніть головний екран вниз для оновлення. Якщо акції не оновилися, радимо закрити додаток і запустити його знову.
Перейдіть у розділ «Меню – Підтримка» й оберіть зручний спосіб зв’язку з нами. Щоб перевірити, чому у вас виникла така проблема, будь ласка, вкажіть номер телефону, на який встановлено мобільний додаток «Сільпо», і номер чека, в якому не спрацював QR-код.
Щоб додати платіжну картку, потрібно:
1. Перейти у розділ «Меню – Платіжні картки».
2. Натиснути на плюсик.
3. Заповнити дані картки, якщо у вас ще немає гаманця Masterpass, та погодитися з правилами користування платіжною функцією.
4. Ввести код підтвердження Masterpass та код підтвердження з вашого банку. Зверніть увагу! Код підтвердження може прийти не тільки в SMS-повідомленні, а й у додатку банку чи в месенджері.
5. Після додавання картка з'явиться під QR-кодом, який прихований під помаранчевою великою кнопкою знизу екрана. Додавайте до 5 карток українських банків та обирайте перелистуванням необхідну наразі картку для оплати безпосередньо перед скануванням QR-коду. Скануйте QR-код під час купівлі та кажіть касиру, що оплата здійснюватиметься додатком.
Якщо після додавання картки ви отримали повідомлення про помилку «картка вже додана/зареєстрована», це означає, що ваша картка зареєстрована в гаманці Masterpass на інший фінансовий номер, що відрізняється від номера, за яким ви зареєструвалися в додатку «Сільпо». Зверніться, будь ласка, на гарячу лінію Mastercard 0 800 33 24 12 або за посиланням, щоб картку зняли з реєстру.
Зверніть увагу! Ви можете додати картку тільки в один гаманець Masterpass, зареєстрований на один фінансовий номер. Відповідно, якщо у вас два додатки «Сільпо» на різних номерах мобільного, ви зможете додати картку тільки в одному з них.
У розділі «Меню – Персональні дані» ви завжди можете змінити персональну інформацію, контакти та адресу.
1. Завантажте мобільний додаток «Сільпо» на смартфон та введіть номер телефону для реєстрації.
2. Заповніть отриманий код підтвердження.
3. Введіть номер своєї картки «Власного Рахунку», а після цього – пароль від «Персональної сторінки» або натисніть «Забув пароль» та введіть e-mail, на який буде надіслано тимчасовий пароль для входу.
4. Якщо ви не пам'ятаєте номер телефону або e-mail – необхідно телефонувати на гарячу лінію 0 800 301 707.
Пройдіть спочатку етап верифікації номера мобільного за допомогою коду з SMS. Після цього на екрані введення номера картки «Власного Рахунку» виберіть варіант «Немає картки? Зареєструвати нову».
Зверніться на гарячу лінію зручним способом: в чаті Viber або в Telegram, або на електронну адресу [email protected] чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707.
Встановіть мобільний додаток «Сільпо» та користуйтеся підказками на екрані. Або придбайте на касі «Сільпо»/Le Silpo нову картку та, керуючись підказками, відновіть участь у «Власному Рахунку» і збережіть усі накопичені бали.
Шукайте код активації на зворотному боці картки чи брелока.
Картка персональна, але ви можете встановити мобільний додаток «Сільпо», реєструючись на одну картку «Власного Рахунку». Або придбайте додаткову картку для ваших рідних і друзів. Збирайте бали всі разом та отримуйте більше бонусів.
Можна, оберіть зручний спосіб зв’язку з нами: напишіть в чат Viber або Telegram, або на електронну адресу [email protected] чи зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707 і дайте відповідь на уточнюючі запитання, щоб ми впевнилися, що обидві картки ваші.
Якщо ви придбали картку під час покупки, де була просканована ваша стара картка, то вони вже активовані й жодних додаткових дій не потрібно. Якщо ви купували картку замість втраченої картки – керуючись підказками, активуйте їх на персональній сторінці учасника програми або за телефоном гарячої лінії 0 800 301 707.
«Сільпо» є в усіх регіонах України. Упевнені, що і біля вашого дому є наш супермаркет. Знайдіть найближчий «Сільпо», а також дізнайтеся про його особливості, послуги і режим роботи в розділі «Супермаркети».
Мережа «Сільпо» належить торгово-промисловому холдингу Fozzy Group. До нього також входять гіпермаркети Fozzy, продуктові «Фора», дискаунтери THRASH!, аптеки «Біла ромашка», магазини мобільного зв’язку Ringoo, ресторани, виробництва, кондитерські і туристична агенція «Сільпо Вояж».
У «Сільпо» є Подарункові сертифікати на 50, 100, 200 і 500 грн. Купуйте їх на касах «Сільпо» та Le Silpo. Детальніше — в розділі «Подарункові сертифікати».
У нас є власна служба контролю якості. Вона розробляє внутрішні стандарти і контролює якість продуктів на етапах виробництва, транспортування та зберігання. Також у всіх супермаркетах діє програма внутрішнього аудиту якості.
Щороку ми відкриваємо нові супермаркети, розширюємо власне виробництво, поповнюємо асортимент. Тому в «Сільпо» завжди є можливості кар’єрного зростання, професійного розвитку і навчання. Дізнайтеся про актуальні вакансії у розділі «Робота в “Сільпо”». Якщо ви не знайшли бажаної вакансії, надсилайте резюме на електронну адресу [email protected]
Заповнюйте анкету на сайті «Сільпо» або в супермаркеті. Ми підберемо вакансію, яка максимально відповідає вашим очікуванням, і разом окреслимо ваші кар’єрні перспективи.
Стабільна зарплата й офіційне працевлаштування, гнучкий графік та можливість часткової зайнятості, розвиток кар’єри і цікаве корпоративне життя.
У «Сільпо» діє внутрішня програма зростання «Кубок боса». Візьміть участь і отримайте можливість обійняти керівну посаду вже за півроку.
У нас студенти заробляють гроші і будують кар’єру, а випускники можуть обійняти навіть керівні посади. Вони встигають і працювати, і вчитися, і розважатися.