Нам важливі ваші враження від покупок, придбаних у «Сільпо». Тому ми контролюємо, моніторимо, перевіряємо, дослухаємося до ваших зауважень і надихаємося побажаннями. Щоб вам хотілося приходити до нас знову.
У «Сільпо» є власна служба контролю якості. Вона розробляє внутрішні стандарти і контролює якість продукції на кожному етапі від виробництва до реалізації. В усіх супермаркетах також регулярно проводяться внутрішні аудити якості. Ми перевіряємо дотримання встановлених санітарно-гігієнічні норм у торговельних залах і виробничих цехах, наявність протермінованої продукції та сировини, дотримання умов зберігання і поводження з продукцією в супермаркетах. Вибираючи постачальників, ми віддаємо перевагу тим, які впровадили у себе міжнародні системи управління безпечністю та якістю продукції.
У нас є власна служба моніторингу. Її фахівці відстежують динаміку цін на ринку і реагують на зміни. Ми пропонуємо оптимально низькі ціни на товари, які ви купуєте найчастіше, і враховуємо регіональні особливості в асортименті та ціноутворенні.
Зверніться до адміністратора чи касира. Повідомте про бажання повернути товар. Віддайте товар разом із чеком.
Права споживачів регулюють Закон України «Про захист прав споживачів», Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України та інші нормативно-правові акти, що містять положення про захист прав споживачів. Ознайомтеся з витягами з цих документів.