У Києві за адресою Харківське шосе, 144б (ТЦ «Дарниця») відкрився оновлений «Сільпо» у стилі люди-гриби. Супермаркет фактично є інтерактивним музеєм, в якому можна дізнатися про важливість грибів та їхні унікальні властивості. Чи знали ви, що перше зображення гриба було знайдено під час розкопок у Стародавньому Єгипті? Або той факт, що гриби здатні створювати вітер під час випаровування вологи зі своєї поверхні. Ці та інші історичні й наукові дані про те, як гриби використовувалися в минулому і чим корисні нині, можна дізнатися з ілюстрацій у магазині.
Завдяки унікальному дизайну супермаркету для наших Гостей шопінг перетвориться на прогулянку загадковим лісом з велетенськими неоновими грибами. Вони виринають тут звідусіль: посеред відділів з екзотичними фруктами та овочами, в рибному та м'ясному відділах, а також у кулінарії. А неонові лазери підсвічують широкий асортимент у холодильниках. Зверніть увагу на вивіски у відділах — вони різні за стилем та скрізь освітлюються неоновими лампами.
Поринувши в цей неіснуючий світ грибів, Гості зможуть скуштувати абсолютно справжні страви з грилю на дровах, а також поласувати смаколиками від «Власної кондитерської». Для поціновувачів флористики в супермаркеті «Сільпо» є квітковий бутик.
Супермаркет працює цілодобово. Доступні онлайн-замовлення та самовивіз.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 318 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.