Гра зі світлом і тінню в новому київському «Сільпо»
11.12.2021
4147

Гра зі світлом і тінню в новому київському «Сільпо»

11 грудня в Києві за адресою: вул. Митрополита Андрея Шептицького, 22 (ТЦ «Олімпійський») відкрився новий дизайнерський супермаркет «Сільпо» в стилі місто тіней.

Відтепер для того, щоб подивитися виставу зі світла та тіні, не обов'язково йти до театру. В новенькому супермаркеті ви знайдете дивовижні світлові елементи, вивіски з тінями, а також лайтбокси з зображеннями пташок, тварин та сердечок. Тут кожна ілюстрація має прихований сенс, а філософські висловлювання змусять задуматися про світлу й темну сторону людини.

Новий супермаркет здивує не лише театром тіней, а й великим вибором страв у відділі кулінарії та різноманіттям начинок для піци, яку випікають на місці. Неможливо також оминути увагою розмаїття як традиційних, так і екзотичних фруктів та овочів у нашому місті тіней.

Одразу на вході Гостей зустрічає інсталяція із букв, які складаються в зізнання – «Silpo loves you to the moon and back». Але любов ми висловлюємо не лише словами, а насамперед турботою, з якою відбираємо товари. Саме так ми зібрали продукти українських фермерів у нашій «Лавці Традицій» та створюємо вишукані солодощі «Власної кондитерської». Тому Гостям нового супермаркету обов’язково варто їх скуштувати. А ще Гості самостійно можуть вступити у гру з тінями на спеціальному пристрої у прикасовій зоні.

У супермаркеті площею 982 квадратних метри працюють 6 звичайних кас, стільки ж – кас самообслуговування та 2 – тютюнові. Усі продукти можна придбати самостійно або замовити онлайн.

Місто тіней зустрічає Гостей щодня з 8:00 до 23:00.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням