Тихоокеанська культура тікі – в оновленому «Сільпо» у Києві
20.12.2021
3004

Тихоокеанська культура тікі – в оновленому «Сільпо» у Києві

20 грудня в Києві за адресою вул. Миколи Закревського, 61/2 відкрився оновлений цілодобовий «Сільпо», дизайн якого присвячено культурі тікі.

Надихнувшись культурою тихоокеанських островів, дизайнери створили стиль супермаркету, який перенесе Гостей за тисячі кілометрів. Тут і полінезійські орнаменти на стінах, і колони в бамбукових заростях, і лайтбокси у вигляді гавайських ліхтарів. А головна особливість оновленого магазину – тікі – дерев’яні маски різних божеств. Вони тут є як ілюстрації на стінах, а також як дерев’яні прикраси на колонах.

Гостей обов’язково потішить вишукана кав’ярня у вигляді гавайської лампи, прикрашена ретропостерами. Та головне в ній – великий вибір кави власного обсмажування. А щоб повністю поринути в атмосферу Полінезійських островів, у фруктово-овочевому відділі оновленого «Сільпо» можна придбати тропічні фрукти.

Якщо хочеться більш звичних продуктів – у «Лавці Традицій», як завжди, багатий вибір м’ясних, молочних виробів та солодощів від українських фермерів. Крім того, у відділі гастрономії чималий асортимент хамону. І поки Гості вибирають між в’яленим м’ясом українських фермерів та іспанським хамоном, у власній пекарні наші крафтярі вже випікають духмяні та хрусткі багети, які стануть гарною компанією і тому, й іншому. Ідеальним десертом тут, безумовно, є смаколики від «Власної кондитерської».

Знайти потрібні продукти Гостям магазину допоможуть дошки для серфінгу – на них ми написали назви відділів. А ще зробили електронними цінники, завдяки чому не потрібно використовувати зайвий папір. Продукти в оновленому «Сільпо» можна придбати самостійно або замовити експрес-доставку чи самовивіз. І наші Перевершники дбайливо  зберуть їх та спакують.

В оновленому супермаркеті площею 1300 квадратних метрів працюють 5 звичайних кас, 6 самокас, 2 – тютюнові та 1 онлайн-каса.

 

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі близько 100 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням