29 квітня 2021 ― У Вінниці на проспекті Юності, 18 у ТРЦ S)mall відкрито «Сільпо» у стилі піксель-арт. Це третій дизайнерський супермаркет мережі у місті, всього їх у Вінниці вже сім.
1170 м2 торгового залу ― це гра-бродилка від гаю до моря через гори і скелі. Тут над джерелом біля незвичайних, але справжніх фруктів та овочів крізь піксельні дерева виглядають піксельні голуби. А над усім цим пролягає гоночна траса. Серед фаворитів піксельних перегонів ― баранчик на скейті, курочка «Лавки традицій» на тракторі, кур’єр-смаковершник на скутері та вантажівки «Власної кондитерської». Втім, це змагання не на швидкість, а на якість. Таку саму філософію пропонують і Гостям.
Кожне поле у грі «Сільпо» ― це низка можливостей вибору. Жодних умов щодо кількості чи спритності, натомість глибока повага до різних стратегій гри ― від аскетизму до гедонізму. Тож незалежно від того, чи взяв Гість-герой все за списком, чи вирішив, що сьогодні овочеве смузі з рибою гарячого копчення краще за готування, ― у будь-якому разі сяятиме переможне «Level up» на 6 самокасах. А на 9 класичних ще й окремо подякують за відмову від пластикового пакета.
Біля тютюнової каси відтворено у пікселях вінницьку водонапірну вежу. А от піксельний песик на фініші цього постмодерністського гастротреку ― то окрема пасхалочка-присвята Гостям на знак нашої їм відданості.
Інтереси ритейлера останнім часом дедалі частіше стикаються з кіберпростором. «16 квітня «Сільпо» стала першою у світі мережею супермаркетів, яка розмістила свої твори мистецтва на крипторинку: діджитальний гречаний багет від «Крафтяр», просекко Власного імпорту, хітові цукерки «Вулкан» «Власної кондитерської», фермерську бурату та яйця від курочок вільного випасу «Лавки традицій». Початкова вартість картин дорівнювала вартості цих зіркових продуктів на полиці супермаркету. Вже у перші 4 години ставки сягнули від $55 до $100 за NFT-одиницю. Але поки експеримент триває, у самому магазині ― реальні токени гастромистецтва в наявності щодня з 8:00 до 23:00», – розповіла Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на квітень 2021-го нараховує 290 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.