Цілодобовий Венеціанський карнавал у новому супермаркеті в Броварах
23.11.2021
3127

Цілодобовий Венеціанський карнавал у новому супермаркеті в Броварах

У Броварах 23 листопада відкрився новий дизайнерський супермаркет «Сільпо» в стилі Венеціанський карнавал. Це другий дизайнерський супермаркет мережі в місті.

На створення дизайну супермаркету команду «Сільпо» надихнув найвідоміший костюмований маскарад, який відбувається щороку у Венеції напередодні Великоднього посту. Простір та інтер'єр магазину наповнено головними атрибутами карнавалу – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити вишуканий асортимент «Сільпо», в супермаркеті розмістили як класичні карнавальні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозиво та маску із солодощами.

Гості нового супермаркету цілодобово можуть бути учасниками яскравого костюмованого свята. Поринути в атмосферу карнавалу допоможе велике різноманіття продуктів Власного імпорту з Італії на полицях «Сільпо».

Відділ гастрономії потішить смакові рецептори Гостей італійськими (і не тільки) м’ясними виробами та сирами, а відділ кулінарії – стравами італійської кухні. В магазині можна придбати й гарячу духмяну піцу.

У супермаркеті площею 1660 квадратних метрів також є пекарня, м’ясний та рибний відділи. Якщо у Гостей обмаль часу, до їхніх послуг – швидка доставка «Сільпо».

У магазині використовують електронні цінники, що дає змогу скоротити витрати паперу й оперативно оновлювати ціни на товари. А щоб прискорити процес купівлі, працюють 8 кас та 6 самокас.

Супермаркет у стилі Венеціанський карнавал працює цілодобово за адресою: м. Бровари, вул. Київська 156.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням