18 грудня в Борисполі Київської області відкрився новий дизайнерський «Сільпо». Це другий у місті супермаркет з індивідуальним дизайном.
Працюючи над концепцією магазину, який відкриваємо взимку, ми прагнули створити теплий та м’який інтер’єр. А що може додати більше затишку, ніж гарна різнокольорова ковдра? Так тематикою оформлення нового супермаркету стало клаптикове шиття, а саме квілт. Ми створили інтер’єр з великою кількістю клаптикових подушок та стьобаних ковдр із теплим наповнювачем, виконаних у цій техніці.
На вході в магазин Гостей зустрічає автобус хіпі із клаптиків різнокольорових тканин. Ще один артоб’єкт можна відшукати в районі кас – це машинка для шиття з рухливим колесом.
Велика кількість клаптиків, з яких складається ковдра-квілт, підкреслює багатий вибір свіжих овочів та фруктів у новому «Сільпо». А різноманіття кольорів вказує на багатоманітність готових страв у відділі кулінарії. Особливого домашнього затишку додає аромат духмяної випічки із власної пекарні «Сільпо». Гостям нового супермаркету ми також пропонуємо великий вибір м’яса, риби та вакуумної продукції. Усе це можна придбати самостійно або замовити доставку.
У новому супермаркеті площею 740 квадратних метрів працюють 7 звичайних кас, 5 кас самообслуговування, 2 – тютюнові та 1 каса, на якій можна отримати інтернет-замовлення. Однією з інновацій цього магазину стали електронні цінники.
Зануритися в атмосферу тепла і затишку в магазині Гості можуть щодня з 8:00 до 23:00 за адресою: м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 67 (ТРЦ Park Town).
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі майже 100 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.