Запрошуємо у подорож Бразилією: у Києві відкрився новий «Сільпо»
12.11.2021
6171

Запрошуємо у подорож Бразилією: у Києві відкрився новий «Сільпо»

Дикі Амазонські джунглі та святковий Ріо-де-Жанейро. Сонячна Копакабана і вражаючий футбольний стадіон. Непересічні фавели та помпезний акведук Каріока. «Сільпо» вдалося помістити Бразилію в новому дизайнерському супермаркеті. Магазин відкрився 12 листопада у ТРЦ Respublika Park за підтримки уряду Бразилії.

Шопінг у супермаркеті нагадує подорож Бразилією. Починається вона у джунглях Амазонії з відділу фруктів та овочів, де, окрім екзотики, Гості знайдуть уже такі знайомі та улюблені продукти від українських фермерів.

Посеред інсталяцій дерев, ліан та диких тварин і птахів під величезними люстрами з ротанга розташовано затишний фудхол з кількома кухнями світу. Тут наші Гості зможуть скуштувати страви італійської кухні, піцу на дровах, вок, суші, донер. Працює і кав'ярня Feeltrd – звісно, з найкращою бразильською кавою. Поряд розташовано дегустаційний простір, у якому бренд-шеф «Сільпо» Марко Черветті й інші топові шефи проводитимуть майстер-класи та створюватимуть рецепти для «Академії смаку».

З джунглів потрапляємо до Ріо. Це місто важко уявити без трьох речей: пляжів, карнавалу та, звісно, футболу. Тому частина супермаркету – це зона стадіону, в якій розміщено наш власний трофей – солодощі від «Власної кондитерської». Від стадіону через «Чізарню» прямуємо до акведука Каріока, яким ходить один із найстаріших у світі трамваїв Святої Терези.

На стінах супермаркету – ілюстрації богів Амазонії на тлі бразильських пейзажів. Це данина феноменальній Бразилії – її сучасності та самобутності. А феномен нового «Сільпо» – «Лавка Традицій». Цей проєкт поєднує дивовижні крафтові продукти від невеликих українських виробників.

Між джунглями та пляжем працюватиме аптека «Біла Ромашка», а на самому пляжі Копакабана Гості зможуть придбати вражаючі товари від емоційного бутика OFFTOP.

У новому супермаркеті вперше реалізовано декілька унікальних проєктів. Перший – це кімната для медитації, яка буде відкрита для наших Гостей та Перевершників. Другий – це власний паб Beermaster, адже у «Сільпо» одна з найсильніших у країні експертиз пива. Дизайн паба зроблено за мотивами Національної бібліотеки Бразилії. У ньому поєднано неокласицизм та модерн.

Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо», зауважила, що вже декілька років поспіль магазини мережі «Сільпо» входять до списку найкращих супермаркетів Європи. Цього року три дизайнерських супермаркети увійшли до такого рейтингу. Катерина також зазначила, що командою будуть тримати кулачки, аби «Сільпо» у стилі Бразилія також помітили європейські експерти. Тим паче, що кількість арту в цьому магазині вражаюча. На стінах є пішасао – бразильський стріт-арт, розписаний художником Таріком Кляйном. Ще тут можна побачити скульптуру Merman, яку створили для однієї з найвідоміших подій у світі мистецтва, що проходить у пустелі Блек-Рок у штаті Невада, США.

У новому «Сільпо» панує атмосфера радості. Тут поєднано хвилі океану біля кас, літак над самокасами, будиночки Параті, оригінальні ілюстрації на стінах. І безумовно, легенди та новинки «Сільпо»: випічка, хліб, солодощі, копченості, кулінарія, ексклюзивні імпортні продукти із десятків країн світу. І все це в одному магазині. Muito obrigada, Brasil!

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням