Драйв Америки 50-х у новому одеському «Сільпо»
07.04.2021
5615

Драйв Америки 50-х у новому одеському «Сільпо»

7 квітня 2021 ― В Одесі на Семафорному провулку, 4 у ТРЦ Fontan Sky center починає працювати новий дизайнерський «Сільпо». Супермаркет присвячено дайнерам, що є символами США 50-х років, національним надбанням і невід’ємною частиною історії.

На 1997,8 м2 торгового залу відтворено атмосферу американських ретрокафе, що посіли надійне місце у світовому кінематографі та є чи не найвпізнаванішими культурними символами. Картата підлога, неонові вивіски, ретротелефон, вінілові меблі, легкість і кураж, притаманний пісням Елвіса Преслі. Рожевий кадилак короля рок-н-ролу зображено на фризі. Гості можуть вмикати улюблені пісні на весь «Сільпо» ― всередині магазину є справжній джукбокс, що грає легендарні шлягери.

«У культурі США дайнери ― осередки затишку та невимушеності, вони наче другий дім. Ми недаремно надихалися ними, адже й самі працюємо задля того, щоб наші магазини були неперевершено комфортними для Гостей і мали важливе значення в українському культурному контексті», ― розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

У новому магазині працюватиме кав’ярня FEEL__trd із кавою власного обсмажування, а також яскравий фудхол з бургерами та хот-догами, звісно, а ще з фотозоною зі справжнім ретроавтомобілем.

Не ретро, але легенди «Сільпо» ― кулінарія, власна кондитерська та пекарня,  риба з власної коптильні та жива риба, гриль, піч на дровах, екзотичні фрукти й «Лавка традицій» з крафтовими фермерськими продуктами ― чекатимуть на Гостей.

Ще одна яскрава інста-зона: 5 ретробензоколонок, розміщених біля кас. Їх тут задля зручності встановлено чимало: 8 класичних, одна для видачі інтернет-замовлень, 2 експрес-каси, 7 самокас та окремі каси у фудхолі, квітковій майстерні, а також відділі чаю та кави. Отже, щодня з 8:00 до 23:00 let's rock разом із «Сільпо».

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на квітень 2021-го нараховує 275 супермаркетів, а також 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, ямайський, Муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, дослідження космосу, країн Азії, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням