Геометрична естетика в калуському «Сільпо»
18.09.2021
2820

Геометрична естетика в калуському «Сільпо»

У Калуші за адресою майдан Шептицького, 7 відкрився супермаркет «Сільпо». Натхненням для створення нового магазину стала течія у мистецтві Нідерландів XX століття – неопластицизм.

Червоні, жовті та сині прямокутники на білому фоні, розділені тонкими чорними лініями, – впізнаваний стиль нідерландського художника Піта Мондріана. Саме він вважається одним з основоположників абстрактного живопису. Натхнені його творчістю, дизайнери «Сільпо» вибрали неопластицизм для концепції нового супермаркету.

Основою інтер’єру «Сільпо» у Калуші стали прості фігури, прямі лінії і всього-на всього п’ять кольорів. На вході розміщено портрети Піта Мондріана та Ів Сен-Лорана, який створив колекцію коктейльних суконь у стилістиці неопластицизму та присвятив її Мондріану.

Головне – ми будемо тішити не лише око естетичністю нового супермаркету, а й смакові рецептори наших Гостей стравами у відділі кулінарії та солодощами «Власної кондитерської». А справжнім фаворитом може стати духмяна піца «Сільпо». Крім того, у супермаркеті площею 377 квадратних метрів є великий вибір гастрономії. Калуський «Сільпо» – це не лише гарно, а й інноваційно. Адже замість звичайних цінників ми використовуємо електронні.

Працюємо щодня з 8:00 до 22:00.

 

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на вересень 2021-го нараховує понад 310 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням