Шановні гості, ми вас також любимо!
Взаємна любов – це велика сила і двигун прогресу. Відтепер команда «Сільпо» має ще більше енергії і наснаги радувати своїх гостей, адже за результатами інтернет-опитування ви назвали нашу мережу кращою одразу у двох номінаціях премії Retail Awards – 2014 «Вибір споживача»: «Мережа продуктових супермаркетів України» і «Мережа продуктових супермаркетів Львова».
Ми завжди відчували з вами особливий зв’язок, а тепер ще й переконалися, що наша любов до вас, дорогі гості, взаємна, і це надихає нас ще більше працювати над тим, щоб залишатися кращими й надалі дарувати вам позитивні емоції!
Інтернет-опитування проводив досвідчений і надійний партнер премії, який розуміється на дослідженнях, – міжнародна компанія TNS. Незалежний консультант з підрахунку голосів – відома аудиторська фірма PwC Україна* – гарантує, що враховуються лише голоси покупців.
Ваша висока оцінка нашої роботи – найцінніша і найбажаніша для нас. Дякуємо вам за можливість розвиватися разом із вами, дорогі гості!
Із вдячністю та натхненням,
Команда «Сільпо»
Про премію Retail Awards:
Церемонія нагородження Retail Awards пройшла наприкінці лютого. Премія була заснована у 2011 році і успішно проводиться вже протягом п’яти років. Логотип премії Retail Awards – це легко впізнаваний споживачем і чесно заслужений знак якості роботи роздрібних мереж, який може використовуватися надалі переможцями для підкреслення унікальності серед конкурентів. Номінації премії формуються за підсумками щорічного глибокого аналізу ринку роздрібної торгівлі та з урахуванням затверджених правил і обмежень. Організатор премії – компанія Meeting Point.
* Деталі щодо методу оцінювання ви можете знайти на сайті премії.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.