Мережа «Сільпо» презентувала оновлений візуальний стиль та бренд для найпопулярнішої акції серед Гостей. Відтепер акція «Ціна тижня» має нову назву «Цінотижики».
Акція "Ціна тижня" була започаткована весною 2008 року, щотижня її обирає 2 млн українців. Регулярні опитування серед гостей «Сільпо» підтверджують велику любов до "Ціни тижня" упродовж багатьох років. За останні 15 років «Сільпо» двічі осучаснював цю акцію. І нарешті зважились зробити ребрендинг. Проте так, щоб не відійти далеко від її основного меседжу – цінотижності.
Хто такі Цінотижики? Це товари зі знижками, які можна зустріти виключно у магазинах «Сільпо», у мобільному застосунку та на сайті shop.silpo.ua. Кожен з цінотижиків має свій характер, смак, вайб, які відбивають сам продукт і мають референс в анімалістичному всесвіті.
Ребрендинг акції є абсолютно логічним та стратегічним рішенням. «Сільпо» прагне залучити якомога більше молодої аудиторії за допомогою нових діджитал каналів, зокрема ТікТок колаборацій і продовжити подобатися аудиторії, до сердечок якої ми потрапили раніше.
В іміджевій рекламі «Цінотижиків» задіяли добревідомого українського телеведучого – Миколу Луценко. На його добрих прогнозах «Миколиної погоди» зростала сучасна молодь.
І оскільки основна місія «Сільпо» – дарувати Гостям радість та турботу, «Сільпо» продовжить відшукувати кращі пропозиції та буде створювати нові приводи для підсилення лавмарку «Сільпо».
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.