У 2016 році з Херсона до Києва відправився перший смугастий рейс. Новина про баржу швидко поширилася ЗМІ, а Херсонський кавун перетворився у серпневого амбасадора «Сільпо».
У 2021 році баржа з кавунами святкує річницю. За цей час вона перевезла понад 1.5 тис. тонн кавунів. Якщо уявити, що вага середнього Херсонського кавуна 6 кг, то українці з’їли понад 250 тис. баштанних.
«Баржа — це іміджева активність компанії, що перетворилась у всеукраїнський проект. Улітку наші соцмережі переповнені запитаннями, коли знову припливуть кавуни з Херсону, а телеканали перетворюються на філіал баштанних. За п'ять років доставка кавунів по Дніпру перетворилася у традицію — усі з нетерпінням чекають сезон, щоб знову з'їсти солодкого українського кавунчика» — каже директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Цього року баржа святкує 5 років — ми кавунізуємо усю країну!
Зустрічайте «Кавунацію» — свято із смугастими челенджами, призами та найкращою ціною на кавун для Гостей «Сільпо».
Слідкуйте за оновленнями в соцмережах: беріть участь у кавунових конкурсах: приміряйте нові маски в Інстаграм з тегом #Кавунація та спробуйте нові кавуні мікс смаки у ТікТок челенджі #Кавунаціячелендж.
Над візуальною частиною працювали дизайнери школи Projector, AR фільтри — розробка компанії FFFACE.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.