Артінсталяція Merman «перезимує» у «Сільпо»
10.11.2021
4049

Артінсталяція Merman «перезимує» у «Сільпо»

Фантастичний український артоб'єкт Merman встановлено в «Сільпо» у ТРЦ Respublika Park. Merman ― це метафорична скульптура напівзануреного плавця, який долає перешкоди. Величезну інсталяцію з дерева та металу розмірами 3х3х12 метрів і вагою 2,5 тонни тепер встановлено всередині торгового залу супермаркету.

Це єдиний артпроєкт від України, який у 2021 році виграв грант від організаторів однієї з найвідоміших подій у світі мистецтва, що проходить у пустелі Блек-Рок у штаті Невада, США. Хоча через пандемію захід цього року не відбувся, організатори дозволили встановити скульптуру в Україні. Влітку і на початку осені Merman експонувався просто неба, а з 12 листопада його можна побачити в «Сільпо».

«Нова норма карантину перевернула і наш проєкт: зазвичай такі артоб’єкти вперше з’являються серед пилу пустелі Блек-Рок, і тільки потім деякі з них стають частиною міст, музеїв та приватних колекцій. Цього року все навпаки, і Merman виринає у різних куточках Києва до своєї подорожі у США», ― розповів Олексій Трончук, головний митець Merman Team.

«Ми вдячні, що «Сільпо» підтримали нас і допомогли ще на кілька місяців зробити Merman артчастиною щоденного життя людей. Завдяки таким колабораціям ми можемо наблизити мистецтво до людей, популяризувати його та зробити комфортним для сприйняття», ― додав Павло Сахаров, team lead проєкту Merman Team.

Усі охочі побачити, надихнутися і сфотографуватися з інсталяцією зможуть це зробити до квітня 2022 року. Потім Merman буде рухатися далі, щоб неодмінно досягнути пустелі Блек-Рок у серпні 2022-го.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 318 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

 

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням