У світовий бестселер «Економіка вражень» включено кейси мережі «Сільпо»
28.10.2021
3422

У світовий бестселер «Економіка вражень» включено кейси мережі «Сільпо»

В оновлене видання «Економіки вражень» Джозефа Пайна та Джеймса Ґілмора увійшли кейси українських компаній, зокрема мережі супермаркетів «Сільпо». Книга вперше опублікована в українському перекладі у видавництві Vivat.

«Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта» присвячується вершителям нової ери, тим, кому важливо створювати унікальні зв’язки, щоб завойовувати прихильність клієнтів і щоб їхня пам’ять сама ставала продуктом – враженнями. Сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони прийдуть ще.

Разом з топовими брендами автори вивчають досвід мережі «Сільпо» в розрізі того, як компанії здатні генерувати щастя за допомогою вражень та залишатися у серцях клієнтів надовго. У книзі описано кейси про передбачення на чеках, про фестивалі та «Сільподію», про театральну доставку Смаковершниками, про дегустації, галереї, екскурсії, поп-ап-спектаклі у супермаркетах. Тобто знакові проєкти «Сільпо» зі створення захоплюючого досвіду та унікальних пропозицій для гостей.

«Навіть не виникає сумнівів, що «Економіка вражень» — це настільна книга для тих, хто готовий виходити за рамки стандартних маркетингових методів. У «Сільпо» ми протягом кількох років керуємося принципами економіки вражень. І тепер безмежно радіємо, що Джозеф Пайн зацікавився досвідом українського ритейлера і включив його у книгу. Саме готовність запропонувати емоційну цінність відрізняє «Сільпо». Для наших гостей ми прагнемо стати не просто місцем закупівель, а місцем радості, емоцій і гастрономічних відкриттів, керуючись водночас одним із найголовніших принципів — створити враження, за якими гості захочуть повернутися. Сподіваюсь, що ця книга зможе надихнути вас створювати цінності, які збагачуватимуть життя людей», — ділиться директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Економіка вражень — це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Б. Джозеф Пайн II і Джеймс Г. Ґілмор проаналізували підходи та принципи відомих світових компаній і брендів, яким вдалося винайти переваги, що зробили їх неповторними. Автори як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний досвід, сформований більш як за 25 років практики.

«Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта» вже продається у книгарнях, а невдовзі буде також і на полицях «Сільпо».

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 315 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням