У Києві відкрився найбільший «Сільпо» у стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня»
19.11.2019
28081

У Києві відкрився найбільший «Сільпо» у стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня»

Чи доводилося вам коли-небудь бувати в поліському пралісі? Насолоджуватися спокоєм природи й відкривати для себе чарівних лісових духів? Відтепер це можливо, адже 20 листопада о 12:00 відкриє двері новий «Сільпо» у найбільшому ТРЦ України Blockbuster Mall – це справжній Всесвіт Мавки посеред гучного мегаполіса. Героїня, мабуть, найочікуванішого українського мультфільму перетворила супермаркет на прадавній Ліс, в якому одразу поселилися магічні істоти. 
 
Новий найбільший дизайнерський «Сільпо», оформлений у стилі Всесвіту анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня», — це результат творчої колаборації двох великих національних брендів: мережі супермаркетів «Сільпо» й української студії Animagrad (FILM.UA Group). Простір та інтер'єр магазину наповнений реальністю й українською автентикою майбутнього анімаційного фільму, який поки що на стадії виробництва. 
 
Всесвіт Мавки вразить кожного. Окрім чарівної Душi Лісу, гостей «Сільпо» зустрінуть: її коханий Лукаш, друзі - Жабокиць Квусь, Водяник і Лісовик, русалки Водяниця, Польовиця та Лісовиця й багато інших персонажів. 
 
Обов'язково знайдіть на одній із стін спеціального героя Мавчиного Всесвіту — Рисеня, яке уособлює тварин, що перебувають на межі зникнення, і привертає увагу до проблеми вирубування українських пралісів. 
 
«Ми одразу закохалися у Всесвіт Мавки, і цей магазин — наш вклад у підтримку та популяризацію українського кіномистецтва. Ми витратили багато часу, щоб гості відчули цю особливу атмосферу. Окрім інтеграції основних героїв, у дизайні «Сільпо» ви знайдете руни й візерунки, дивні рослини та магію», — пояснює директор з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. Наприклад, Водяник оселився в рибному ресторані «Тихі води», Лісовик — у м'ясному закладі «Дика місцина», а нова зона «Вега-бар» підкреслює атмосферу магічної флори.
 
Для «Сільпо» у Blockbuster Mall розробляли спеціальну концепцію. Це не лише найбільший, але й найсучасніший дизайнерський супермаркет мережі площею 5766,2 кв. м. 
 
У зоні фудкорту, разом з рибним та м'ясним ресторанами, також буде піцерія з дров’яною піччю для приготування традиційної неаполітанської піци, класичні італійські пасти, східнокитайські страви від дзяо-бару, суші-зона зі стравами на винос. «Спеціально для цього  «Сільпо» ми створили нову зону «Вега-бар», де гості зможуть придбати найсвіжіші смузі та соки, готові до вживання фрукти чи салати», — пояснює Катерина Огуряєва. 
 
У зоні «Лавка традицій», яка представляє продукцію крафтових українських виробників, буде розширений асортимент і сироварня «Чизарня», де, окрім сиру, виготовлятимуть молочні продукти. У рибній та зоні кулінарії є власні коптильні, а в пекарні — тандир та цех випічки. В зоні алкоголю ми розмістили винну кімнату зі спеціальним температурним режимом для вибраних позицій, а у винному барі можна насолодитися келихом або пляшкою вина з наших полиць. На другому поверсі для гостей проводитимуть лекції, дегустації та майстер-класи «Академії смаку» «Сільпо». 
 
«Сільпо» матиме не лише оформлення в стилі світу анімаційного фільму «Мавка. Лісова пісня». Тут також можна буде стати власником справжніх артефактів, пограти з героями і навіть спробувати деякі прояви Всесвіту Мавки «на смак». Оригінальна зона, розміщена на вході в супермаркет, стане чудовим місцем для фотосесій. Крім того, скориставшись спеціальним додатком із доповненою реальністю MAVKA AR, можна буде побачити справжнє диво. Варто лише навести камеру телефона на магічну руну, і вона оживе на екрані. 

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. У компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 20.11.2019 торговельна мережа нараховує 249 супермаркетів.
 
П'ять років тому «Сільпо» почав розробляти власний авторський дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий супермаркет «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. У мережі є супермаркети в таких стилях: Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин з написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») тощо. Нині «Cільпо» – один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн кожного магазину. В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine. 
 
«МАВКА. ЛІСОВА ПІСНЯ» —  другий повнометражний мультфільм української студії Animagrad (FILM.UA Group), який нині на стадії виробництва. В основі мультфільму — п'єса Лесі Українки «Лісова пісня», а також українські міфи й народні традиції. У складі знімальної групи над інтерпретацією українського фольклору та образів візуальної культури в унікальному анімаційному світі «Мавки» працюють експерти провідних етнографічних інституцій: кафедри фольклористики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Музею імені Івана Гончара, Музею історії української моди. Для створення саундтрека до команди мультфільму приєдналися відомі всьому світу музиканти «ДахаБраха». Фахівці WWF Україна надають творцям фільму експертну підтримку в зображенні природи, зокрема українських пралісів і рідкісних тварин із Червоної книги.

 

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням