16 липня 2021 — прем’єра корпоративного мінісеріалу «ТрохиТролі» від «Сільпо».
Перша серія першого сезону вже доступна на ютуб-каналі «Сільпо» — Байдужість - YouTube. У серіалі дотепно обіграні випадки з життя касира, маркетолога та інших співробітників. У такий спосіб у «Сільпо» комунікують із працівниками — все задля того, щоб донести цінності компанії.
Детективна драма, голлівудський екшн та Найкрасивіший чоловік планети — усе це в корпоративному мінісеріалі «ТрохиТролі». Сюжети серій побудовано навколо таких цінностей, як турбота про співробітників, співпраця, чесність і відкритість, гостинність тощо.
Кожна серія в середньому триває 50 секунд та розповідає окрему історію. «Тобто все, як у «Чорному дзеркалі» — ніколи не знаєш, яка розв’язка чекає на тебе в кінці. Проте наші історії завжди закінчуються хепі-ендом», — розповідає керівниця проєкту, Ксенія Пушміна.
Щоб зібрати ідеї для сюжетів у «Сільпо» провели внутрішнє опитування і вивчили найпоширеніші проблеми магазинів та офісів. Наприклад, історії про те, як перекинутий на когось лист несподіваним чином повертається до відправника або про те, що трапляється, якщо ігнорувати колег і запізнюватися на роботу.
За допомогою коротких скетчів у веселій і гіпертрофованій формі компанія показала, в які комічні й нелогічні ситуації потрапляють співробітники, що діють всупереч цінностям «Сільпо».
Перші епізоди серіалу з’явилися ще у грудні, але спочатку їх можна було переглянути тільки на внутрішньому порталі мережі. «ТрохиТролі» отримали багато схвальних відгуків, а загалом серіал подивилися понад 35 000 співробітників мережі. До того ж співробітники й самі активно долучаються до знімального процесу — так у «Сільпо» сформувалася власна база акторів.
Відтепер на ютуб-каналі «Сільпо» мінісеріал «ТрохиТролі» доступний для перегляду всім охочим. Нові серії публікуватимуть щоп'ятниці. Найближчим часом заплановано реліз 8 епізодів, але «Сільпо» й надалі розвиватиме власний кіновсесвіт.
Креатив
Розробка креативної ідеї – «Сільпо» та Lisenbart production
Розробка формату та сценаріїв – Lisenbart production
Продакшн
Lisenbart production
Продюсер проєкту — Денис Веремієнко
Продюсер продакшн — Сайле Беспала
Режисер — Андрій Оленич
Озвучування — Іван Розін
Оператор — Юрій Коновальський
Художник — Олексій Обертинський
Лінійний продюсер — Петро Цицилін
Постпродакшн VFX — Владислав Бурбела
Звукорежисер — Слава Славенко
Звук — Propeller Studios
Актори й масовка ― співробітники магазинів та офісів «Сільпо».
У другому сезоні головні ролі зіграли актори Павло Алдошин та Богдан Юсипчук, також відомий, як «Найкрасивіший чоловік планети» за версією конкурсу Mr. Sea World 2018.
Серії «Співпраця» та «Пінг-понг» – продакшн NEOS Digital Agency.
Всі інші серії – продакшн Lisenbart production.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.