22 липня 2021 — у національній мережі супермаркетів «Сільпо» триває реалізація соціального проєкту «Рівні можливості». Цей проєкт спрямовано на поліпшення різних аспектів взаємодії з Гостями та співробітниками з інвалідністю. З питань дослідження і підвищення рівня архітектурної доступності супермаркетів для маломобільних груп Гостей «Сільпо» співпрацює з громадською ініціативою «Доступно.UA».
«Сільпо» піклується про те, щоб супермаркети були зручними для всіх Гостей і співробітників. Протягом цього року п’ятдесят один магазин мережі «Сільпо» в усій Україні отримає індивідуальні рекомендації щодо поліпшення доступності та розпочне втілювати їх у життя. Наступного року «Сільпо» планує зробити доступнішими всі свої супермаркети, а нові магазини вже будують з огляду на сучасні вимоги безбар'єрності та норми інклюзивності будівель і споруд.
Ми впроваджуємо найкращі європейські стандарти взаємодії з Гостями з інвалідністю. Співробітники всіх магазинів мережі можуть ознайомитися з правилами спілкування з Гостями залежно від специфіки інвалідності. Для кращого засвоєння цих правил знято відповідну відеоінструкцію, яка стане в пригоді не тільки співробітникам «Сільпо». Переглянути відеоінструкцію можна тут.
«Дуже приємно, що співробітники «Сільпо» звернулися до нас за консультаціями. Ми дали рекомендації, як поліпшити не тільки торгові зали, а й приміщення для персоналу. Відрадно, що мережа, магазини якої здебільшого є зручними для маломобільних груп населення, все одно працює над цим питанням. Комунікація з «Сільпо» приносить задоволення, приємно працювати з людьми, які усвідомлюють глибину проблеми і налаштовані на результат. З тими, хто справді щось змінює, а не просто слухає рекомендації й, отримавши їх, просто забуває», — каже засновник «Доступно.UA», посланець толерантності ПРООН, експерт з інклюзивності Дмитро Щебетюк.
Станом на липень в «Сільпо» працює близько тисячі співробітників з інвалідністю. Зокрема, 14% з них мають порушення слуху. Щоб поліпшити умови праці для таких людей, використовується спеціальний мобільний додаток жестової мови «Перекладач ЖМ», який допомагає в робочих комунікаціях. Крім того, 9% мають порушення опорно-рухового апарату, 7% – порушення зору. «Сільпо» створює комфортні умови праці та навчальні програми для всіх співробітників. А для залучення нових працівників з інвалідністю на сайті «Сільпо» створено окремий розділ «Для людей з інвалідністю», де зібрано вакансії з усієї України.
За даними «Доступно.UA», 27–55% жителів українських міст належать до маломобільних груп населення. Це — люди з інвалідністю, батьки з дітьми до семи років, літні люди, вагітні, люди з тимчасовими травмами. Кожна людина в той чи інший період життя потребує максимально зручного простору для пересування, зокрема, в магазинах.
Гості «Сільпо» мають можливість робити онлайн-замовлення з доставкою додому будь-яких товарів на сайті shop.silpo.ua або через мобільний додаток. А для зручності Гостей з інвалідністю, які є учасниками програми «Власний Рахунок», створено постійну персональну пропозицію «Безкоштовна доставка».
За реалізацію проєкту «Рівні можливості» відповідає менеджер проєктів Андрій Атрощенко, з усіма запитаннями чи пропозиціями до нього можна звертатися на електронну адресу: [email protected].
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.