Мережа супермаркетів «Сільпо» стала партнером Агентства зовнішньої торгівлі Італії (ІСЕ) з популяризації аутентичних італійських продуктів в Україні. Угоду про співробітництво агентство і «Сільпо» презентували 11 грудня 2021 року в Києві в рамках VI Тижня італійської кухні.
«Українці вже багато років захоплюються італійською кухнею та італійськими продуктами. Для того, щоб і надалі популяризувати їх в Україні, цього року Агентство зовнішньої торгівлі та Посольство Італії в Україні підписали договір із «Сільпо». Завдяки цій угоді українці матимуть можливість купувати справжні якісні італійські продукти, а ми, у свою чергу, – підвищувати обізнаність щодо італійської культури та боротися з таким явищем, як «італійське звучання», – зазначив Надзвичайний і Повноважний Посол Італії в Україні П’єр Франческо Дзадзо.
В рамках угоди Агентство зовнішньої торгівлі Італії та «Сільпо» співпрацюватимуть для:
Директор офісу ICE Київ Тоні Коррадіні зазначив: «Смак Італії дедалі більше відчувається в Україні. За даними Італійського інституту статистики (Італстат), у 2020 році імпорт італійських продуктів харчування в Україну, включаючи напої, зріс на 27%, або на 208 мільйонів євро, порівняно з 2019 роком. У загальному імпорті італійських товарів в Україну продукти харчування на сьогодні становлять 12,3%».
«Ми пишаємося тим, що стали партнером проведення цієї кампанії, адже маємо значний досвід у розвитку гастрономічних смаків українців. У наших Гостей надзвичайно вишуканий смак, тож вони зможуть оцінити італійську продукцію якнайкраще. До того ж ми вже давно є провідником вишуканої італійської кухні. Наш ресторан Positano щороку отримує найвищі нагороди в Україні та Європі, а найгостинніший бренд-шеф Марко Черветті та знаменитий піцайоло Енцо Конча тішать Гостей вишуканою неаполітанською кухнею», – сказала керівниця департаменту Власного імпорту Світлана Щегрикович.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.