«Сільпо» реставрував відому львівську мозаїку за участі автора
30.11.2021
6036

«Сільпо» реставрував відому львівську мозаїку за участі автора

«Імпульс і контроль» — мозаїчне панно у стилі модернізму, створене Романом Патиком у 1991 році. Воно розміщене на фасаді будівлі у Львові на вулиці Сахарова, 45. Однак мешканці й гості міста не мали можливості його бачити, адже понад дванадцять років цей мистецький об'єкт був закритий залізною вагонкою.

У травні 2021 року в будівлі з'явився новий орендар — супермаркет «Сільпо». Компанія вирішила повернути мозаїку львів’янам і розпочала реставрування за участі автора. Наразі роботу завершено.

«Коли я вперше за дванадцять років побачив свою мозаїку, то розчулився до сліз: вона була не в дуже гарному стані, але очікував гіршого. Реставрація 13-метрової мозаїки тривала пів року: це кропітка праця з тисячами дрібних деталей, — говорить Роман Патик. — Оновлене мозаїчне панно «Імпульс і контроль» стало подарунком львівʼянам до 30-річчя незалежності України, адже мозаїка і наша держава є ровесниками».

Рух кольорів і форм мозаїки символізує роботу різноманітних пристроїв, які виробляло підприємство «Львівприлад». Щоб увічнити витвір мистецтва і розповісти про нього якомога більшій кількості людей, «Сільпо» створить тематичний шоколад. Вже зараз шоколатьє «Власної кондитерської» працює над цим у колаборації з автором мозаїки. 

«Ми помітили, як часто львівʼяни здіймають очі, щоб помилуватися панно, тому вирішили розповісти про цей мистецький об’єкт ще й мовою смаку, — зазначає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо». — Плитка шоколаду нагадуватиме львівську мозаїку за кольорами й фактурою, а також розповість її виняткову історію. Все для того, щоб наші гості по всій країні не лише смакували вишукані солодощі, а й дізнавалися про українське мистецтво і популяризували його».

 

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням