Мережа супермаркетів «Сільпо» розпочинає кампанію на підтримку екосвідомого споживання ― «Мій останній стаканчик». Усім Гостям пропонується зловити момент усвідомлення та дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків і перейти на багаторазові чашки.
Як часто бувало, що ви замовляли каву з собою й одночасно пригадували, що екочашка залишилася вдома, тож знову доводилося брати каву в одноразовий посуд? «Сільпо» пропонує зосередитися на екодружній думці. У кава-поінтах супермаркетів, кав’ярнях FEELtrd чи в будь-яких інших місцях пообіцяйте собі, що саме цей стаканчик, який ви тримаєте в руках, буде останнім.
До ініціативи вже долучилися ведучий і YouTube-креатор Євген Синельников, музикант Валерій Харчишин, блогери Мурафа, Олена Венум і Люда з Голівуда.
Як додати фану й одночасно взяти участь у розіграші подарунків від «Сільпо» за таку добру справу:
Серед тих, хто влаштує краш-тест стаканчикам, «Сільпо» розіграє 5 подарункових сертифікатів номіналом 1000 гривень на купівлю в супермаркетах мережі.
Ініціатива «Сільпо» ― це про впровадження екосвідомого мислення і способу життя. Адже тривалість існування одноразового стаканчика – всього 15 хвилин, а після – у смітник. Відмовляючись від нього, кожен робить свій внесок у збереження природи. І напевно навіть кава у багаторазовій чашці смакуватиме по-особливому.
Долучайтеся, давайте обіцянку і відтепер насолоджуйтесь напоями з власної чашки. Запрошуємо всі заклади харчування та кав’ярні, що готують напої на винос, приєднатися до кампанії #мій_останній_стаканчик. Разом ми зробимо гучний рух у напрямі до екосвідомого споживання!
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.