Режисерка Олена Коляденко та «Сільпо» запускають <br /> поп-ап-вистави «Сільпосіпаки»
13.12.2020
3088

Режисерка Олена Коляденко та «Сільпо» запускають <br /> поп-ап-вистави «Сільпосіпаки»

В Україні запускають новий формат театральних постанов — поп-ап-вистави «Сільпосіпаки». Їхнє дійство відбувається не на сцені, а в несподіваному для глядача місці — залі супермаркету. Головною режисеркою незвичних вистав стала Олена Коляденко.

«Важко сказати, яким чином цей рік виснажив нас більше — фінансово чи емоційно. Тому ми чекаємо на свята, прагнучи зарядитися радісним і світлим настроєм, — ділиться режисерка-постановниця Олена Коляденко. — Ми вирішили створити справжнє шоу просто в супермаркеті, аби його глядачем зміг стати кожен. Спектаклі в такому форматі популярні в Нью-Йорку, Лондоні, але для України це щось справді нове. До речі, міжнародним досвідом ділиться частина наших акторів, які співпрацювали з Cirque du Soleil».

У гастролях, що почнуться з вистав у найбільших містах України, візьмуть участь професійні артисти. Організатори впевнені, що виступи не лише стануть сюрпризом для Гостей супермаркетів, а й підтримають акторів, у яких під час карантину стало набагато менше роботи.

«Для артиста будь-що може стати сценою: як театр, так і зал супермаркету. На карантині акторська спільнота зрозуміла цінність кожного виступу, який перетворюється на справжнє свято, — відзначає учасник трупи «Сільпосіпаки» Сергій Кобликов. — Ми поєднаємо радість акторів і глядачів, що вже відчувають новорічний настрій».

Спектаклі відбуватимуться просто в залі супермаркету — актори зустрічатимуть Гостей у винному, фруктовому, кондитерському та інших відділах магазинів. Певних дат і локацій вистави не мають, відомо лише, що проходитимуть вони напередодні та під час новорічних свят.

«Щоб відчути святковий настрій, наші Гості експериментують: з новими смаками ексклюзивних продуктів, незвичними рецептами і форматами шопінгу. Лише уявіть: ви заходите до супермаркету по продукти і стаєте частиною театрального дійства. Це абсолютно новий підхід як для артистів, так і для Гостей супермаркетів. Ми хочемо, щоб замість звичних слів "ми це бачили" вони сказали "це сталося з нами"», — підкреслює директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 272 супермаркети, зокрема, 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий тощо. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням