Мережа супермаркетів «Сільпо» стала найефективнішим брендом за підсумками Effie Awards Ukraine 2021 та отримала 7 нагород.
Всеукраїнська рекламна коаліція відзначила нагородами три кампанії, які ми реалізували протягом цього року. До Дня Святого Валентина «Сільпо» зізнався в любові іншим мережам супермаркетів, за що отримав три статуетки Effie Awards Ukraine 2021. Дві нагороди дісталися за булочку «Суламіф». Це зворушлива історія про те, як «Сільпо» створив булочку на честь дівчинки, що народилася в день, передбачений у чеку. Ще одну статуетку здобув корпоративний серіал «ТрохиТролі», в якому ми дотепно обіграли історії з робочого життя і трохи потролили самих себе та все «гірке».
Отже, всього у «Сільпо» – 7 нагород у таких номінаціях:
Effie Awards – найпрестижніша у світі нагорода в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення в сфері – ефективність. Премія заснована в 1968 році в Нью-Йорку, США. І вже понад 50 років для рекламодавців та агентств перемога в конкурсі є ознакою успіху в індустрії.
Effie Awards Ukraine – щорічна найавторитетніша нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. Організатором є Всеукраїнська рекламна коаліція, яка в 2005 році отримала ексклюзивне право на проведення премії в Україні.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.