Наші захисники хоробро боронять українську землю. І мають знати, що ті, кого вони захищають, їм завжди допоможуть і підтримають. І зараз, і після перемоги.
Разом з Міністерством у справах ветеранів України «Лавка Традицій» запустила проєкт «Створено захисниками». І його мета — підтримати ветеранів і їх рідних.
Щоб пояснити, треба декілька «якщо»:
- якщо ви є ветераном або власником ветеранського бізнесу (щоб перевірити це — загляніть у нашу памʼятку);
- якщо у вашої родини є невеличка сироварня чи ферма, якщо ви варите варення або соуси і продаєте їх онлайн чи на ярмарках, словом, якщо ваш бізнес — це будь-яка (смачна!) їжа;
- якщо у вас є бажання продавати цю їжу у «Сільпо» на полицях «Лавки Традицій» під знаком «СТВОРЕНО ЗАХИСНИКАМИ»;
- і, нарешті, якщо на всі попередні «якщо» ви відповіли «так, це про мене»;
тоді гортайте сторінку далі і залишайте заявку на співпрацю.
- Сільпо» — одна з найбільших мереж супермаркетів в Україні, а отже це великий канал збуту;
- «Лавка Традицій» — проєкт, що відбирає найкращі фермерські продукти по всій країні, щоб жителі міст могли купити їх у своїх «Сільпо» — працює тут вже більше десятиліття, а отже ви матимете справу з професіоналами;
- проєкт роками збирає поціновувачів продукту маленьких господарств, а отже гості «Лавки» — це ваша рафінована цільова аудиторія;
- в рамках ініціативи «Створено захисниками» є можливість отримати відповідний знак від Міністерства ветеранів, що приверне додаткову увагу гостей «Сільпо» до вашої продукції;
- ваш продукт на полицях — чудова мотивація для побратимів відкрити власну справу.
Заповніть, будь ласка, цю форму.
Під рукою тримайте нашу памʼятку, там — про статус ветерана, про пріоритетні категорії продуктів тощо.
Почекайте на фідбек. Вашу заявку розглянуть у Міністерстві ветеранів і у «Сільпо», тож треба трохи часу.
Підприємці звикли долати труднощі, але додаткова підтримка — завжди гарна ідея.
Тож після позитивного фідбеку на заявку ми:
- поділимося з вами порадами матері полеглого воїна Наталії Ольшанської. Продукти її сімейного виробництва Fambery можна знайти на полицях «Сільпо», тож вона знає і хоче підтримати захисників, що мають бажання долучитися до проєкту;
- надамо вам сертифікат на безкоштовний доступ до курсу прикладних лекцій «Фудпросвіта» від «Лавки Традицій». Це серія відео від професіоналів, що охоплюють весь цикл фудпродукту — від технології і сертифікацій до маркетингу і продажів.
Зі своїм продуктом ми зайшли на полиці «Сільпо» у непростий час, вже після 24 лютого 2022 року. На той момент наш кизиловий сад встиг пережити окупацію. Тож ми відновили роботу під Запоріжжям й почали усе з початку.
Запуск співпраці з «Сільпо» був прозорим і не надто складним, хоча воєнний стан диктував свої умови. Але ми поставили за мету витримати, ми не мали права схибити. А складнощі – вони завжди є і будуть. Варто пам'ятати, що навіть у кризові моменти можна будувати успішний бізнес.
Наш шлях до полиці був важким, але ми це зробили. Спочатку віддали на продаж в «Сільпо» невеликі обʼєми – після участі у Міжнародній виставці органічних продуктів BIOFACH нас помітили і запропонували продавати наш чай у чотирьох магазинах на заході України. Далі познайомилися з командою «Лавки Традицій» поближче, вирішили масштабувати обʼєми і, як зараз памʼятаю, 2 січня підписали контракт, щоб мій продукт їхав вже у 82 магазини! Це просто неймовірні емоції, коли до твого маленького виробництва під'їжджає фура і забирає декілька палет твоєї продукції на продаж по всій країні.