• ПРО ПРОЄКТ


    Наші захисники хоробро боронять українську землю. І мають знати, що ті, кого вони захищають, їм завжди допоможуть і підтримають. І зараз, і після перемоги. 

    Разом з Міністерством у справах ветеранів України «Лавка Традицій» запустила проєкт «Створено захисниками». І його мета — підтримати ветеранів і їх рідних.

ДЛЯ КОГО ЦЯ МОЖЛИВІСТЬ


Щоб пояснити, треба декілька «якщо»:

-     якщо ви є ветераном або власником ветеранського бізнесу (щоб перевірити це — загляніть у нашу памʼятку);

-      якщо у вашої родини є невеличка сироварня чи ферма, якщо ви варите варення або соуси і продаєте їх онлайн чи на ярмарках, словом, якщо ваш бізнес — це будь-яка (смачна!) їжа;

-      якщо у вас є бажання продавати цю їжу у «Сільпо» на полицях «Лавки Традицій» під знаком «СТВОРЕНО ЗАХИСНИКАМИ»;

-      і, нарешті, якщо на всі попередні «якщо» ви відповіли «так, це про мене»;

тоді гортайте сторінку далі і залишайте заявку на співпрацю. 

НАВІЩО ЦЕ ЗАХИСНИКАМ?


-     Сільпо» — одна з найбільших мереж супермаркетів в Україні, а отже це великий канал збуту;

-      «Лавка Традицій» — проєкт, що відбирає найкращі фермерські продукти по всій країні, щоб жителі міст могли купити їх у своїх «Сільпо» — працює тут вже більше десятиліття, а отже ви матимете справу з професіоналами;

-     проєкт роками збирає поціновувачів продукту маленьких господарств, а отже гості  «Лавки» — це ваша рафінована цільова аудиторія;

-     в рамках ініціативи «Створено захисниками» є можливість отримати відповідний знак від Міністерства ветеранів, що приверне додаткову увагу гостей «Сільпо» до вашої продукції;

-     ваш продукт на полицях — чудова мотивація для побратимів відкрити власну справу.

ОКЕЙ, МЕНІ ЦІКАВО. З ЧОГО ПОЧАТИ?


  • Заповніть, будь ласка, цю форму.

  • Під рукою тримайте нашу памʼятку, там — про статус ветерана, про пріоритетні категорії продуктів тощо.

  • Почекайте на фідбек. Вашу заявку розглянуть у Міністерстві ветеранів і у «Сільпо», тож треба трохи часу.

​​​​​​

ЗАПОВНИТИ ЗАЯВКУ

ДОДАТКОВА ПІДТРИМКА

 

 

Підприємці звикли долати труднощі, але додаткова підтримка — завжди гарна ідея.

Тож після позитивного фідбеку на заявку ми:

-     поділимося з вами порадами матері полеглого воїна Наталії Ольшанської. Продукти її сімейного виробництва Fambery можна знайти на полицях «Сільпо», тож вона знає і хоче підтримати захисників, що мають бажання долучитися до проєкту;

-     надамо вам сертифікат на безкоштовний доступ до курсу прикладних лекцій «Фудпросвіта» від «Лавки Традицій». Це серія відео від професіоналів, що охоплюють весь цикл фудпродукту — від технології і сертифікацій до маркетингу і продажів.

lecturer
Наталя Ольшанська

директорка підприємства Famberry

Зі своїм продуктом ми зайшли на полиці «Сільпо» у непростий час, вже після 24 лютого 2022 року. На той момент наш кизиловий сад встиг пережити окупацію. Тож ми відновили роботу під Запоріжжям й почали усе з початку. 

Запуск співпраці з «Сільпо» був прозорим і не надто складним, хоча воєнний стан диктував свої умови. Але ми поставили за мету витримати, ми не мали права схибити. А складнощі – вони завжди є і будуть. Варто пам'ятати, що навіть у кризові моменти можна будувати успішний бізнес. 

Детальніше

Я — ЗАХИСНИК. І МОЇ ПРОДУКТИ ПРОДАЮТЬСЯ В «ЛАВЦІ ТРАДИЦІЙ»

lecturer
Євген Гончаренко

засновник «Мольфар ЕКО»

Наш шлях до полиці був важким, але ми це зробили. Спочатку віддали на продаж в «Сільпо» невеликі обʼєми – після участі у Міжнародній виставці органічних продуктів BIOFACH нас помітили і запропонували продавати наш чай у чотирьох магазинах на заході України. Далі познайомилися з командою «Лавки Традицій» поближче, вирішили масштабувати обʼєми і, як зараз памʼятаю, 2 січня підписали контракт, щоб мій продукт їхав вже у 82 магазини! Це просто неймовірні емоції, коли до твого маленького виробництва під'їжджає фура і забирає декілька палет твоєї продукції на продаж по всій країні.

Детальніше