Новий супермаркет у столиці за адресою проспект Перемоги, 94/1 присвячений темі шпигунів та загадок.
У новому магазині розмістили різноманітні прилади для стеження: монітори, камери, дрони. А також схеми агентського знаряддя. Над відділом бакалії встановлено 19 плазм і камеру з датчиком, що розпізнає обличчя та імітує особисті дані, як-от відбитки пальців ― усе, як у шпигунських фільмах.
«Для промоції нового супермаркету ми створили зашифрований білборд, ― розповідає директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. ― Перші три розвідники, які розгадають ребус та напишуть про це у секретний чат, отримають подарунки».
Зі стін нового магазину за відвідувачами слідкують знамениті шпигуни й розвідники різних країн та часів, серед яких Мата Гарі та Ріхард Зорге. А також спецагенти Смаковершники.
Справжній агент тримає себе у формі, тож шукає свіжі овочі та фрукти. У цьому допоможе агент Банан ― його легко впізнати по чорному костюму й темних окулярах. Неподалік його відділу ― детальний огляд знакових шпигунських автомобілів з їхніми прихованими особливостями.
Фасад дизайнерського «Сільпо» виглядає так, ніби на нього дивляться крізь окуляри нічного бачення.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на вересень 2021-го нараховує понад 310 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.