У Боярці проводять перепис ельфів та фей
16.09.2021
17013

У Боярці проводять перепис ельфів та фей

У Київській області з’явилась точка видачі «паспортів» казкових персонажів для дітей, які урочисто пообіцяють їсти корисну їжу.

Пункт посвяти у феї та ельфи з'явився у новому «Сільпо» з тематикою «Долина Фей». Супермаркет відчинив двері у фантастичний світ 16 вересня за адресою Боярське лісництво, квартал 103. 

З нагоди відкриття діти, що завітають разом із батьками до магазину, можуть отримати «паспорт» феї чи ельфа. Відомо, що чарівні сили підтримує здорова їжа. Саме тому урочиста посвята можлива лише за однієї умови ― пообіцяти батькам їсти корисні продукти: частіше хрумтіти морквиною чи яблуком, не бути прискіпливим до броколі та цвітної капусти, вибрати улюблений смаколик у відділі «Здравоїжа». Після щирої обітниці уповноважена фея урочисто проголосить малечу почесним мешканцем «Долини Фей». 

«Привчити дітей їсти більше овочів і фруктів ― іноді справжній виклик, ― говорить директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва. ― Дослідження програми Healthy Eating Research свідчить про те, що улюблені персонажі дітей впливають на їхній вибір харчових продуктів, оскільки малеча емоційно прив’язана до героїв казок чи мультфільмів. Ми турбуємося про те, щоб батьки мали широкий вибір якісних продуктів для своєї малечі, а діти споживали смачну та корисну їжу із задоволенням. Сподіваюсь, що емоції, які ми подаруємо маленьким феям та ельфам, посприяють розвитку в них здорових харчових звичок».

Дизайн супермаркету занурює в атмосферу казки: на вході гостей зустрічає чарівниця, а ще одна фея летить поруч із величезним казковим драконом, що випускає з пащі дим та має розмах крил 14 метрів. Тематично оформлені й колони у торговому залі ― вони виконані у вигляді дерев з хатиночками на гілках. 

Головна оселя фей розміщена над островом Гастрономії. Антураж доповнюють казан із димомашиною, казковий міст, кокони та човники, в яких живуть феї.

Поглянувши в інтерактивне дзеркало, гості приміряють на себе образи феї або ж ельфа. Головне ― не забути про світлину на згадку. Проводжають відвідувачів магазину касові лайтбокси, виготовлені у вигляді ліхтарів, а за основу фасаду супермаркету взяті елементи будинків міста Сібіу, що в Румунії. 

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на вересень 2021-го нараховує понад 310 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням