13.12.2019
4461

У блоці В ТРЦ Dream Town відкрився новий дизайнерський «Сільпо» в стилі активні види спорту

Створюючи дизайн нового супермаркету в блоці В торгового центру Dream Town, команда «Сільпо» переосмислила, як активні види спорту можуть поєднуватися з фруктами й овочами. На одному із входів у торговому центрі гостей зустрічає вивіска, виготовлена зі справжніх м'ячів для гольфу, і шість повітряних куль під стелею, а на іншому вході, з боку станції метро «Героїв Дніпра», та над касами — підвісний нібито більярдний стіл із великими підсвіченими кулями з номерами.

На стінах «Сільпо» зображені спортсмени, які замість інвентарю і м'ячів використовують овочі та фрукти. Всі герої вигадані, будь-які збіги з реальними особистостями випадкові. В оформленні помітні паралелі між спортом і продуктами харчування. Футбольні м'ячі та кавуни, м'ячі для американського футболу і дині лежать у великих сітках під стелею у відділі «Овочі та фрукти», а «Лавку Традицій», «Гастрономію» та відділ сиру вінчає великий футбольний м'яч. 

У центрі залу «Сільпо» — світ баскетболу. В кафе-піцерії на 14 стільців під стелею розміщено підвісні баскетбольні м'ячі, світильники повторюють їхню форму, а підлога — фактуру баскетбольного м'яча. Сама зона піцерії огороджена перегородкою з металевих м'ячиків, забарвлених у різні кольори, які створюють зашифрований малюнок. Із особливих концептуальних зон у цьому «Сільпо» представлені також «Квіткова майстерня», власна пекарня, свіже пиво на розлив і суші на винос, кава власного обсмажування й велика рибна зона зі свіжою рибою та власного копчення.

Супермаркет площею 2114,2 кв. м працює цілодобово, а для зручності гостей ми розмістили 25 кас, з яких шість — експрес і шість — самообслуговування.

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Понад п'ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо. 
 
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» й делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 13.12.2019 торговельна мережа нараховує 253 супермаркети.

Dream Town — найбільший торговельно-розважальний центр Києва. Він є унікальним не тільки завдяки своїм масштабам і архітектурі, а й незвичайній атмосфері, яка панує всередині комплексу. ТРЦ складається з двох частин, розміщених між трьома станціями метро: «Оболонь», «Мінська» та «Героїв Дніпра».

Вам знижка, фермерам – підтримка: «Лавка Традицій» та Mastercard запускають новий проєкт
Вам знижка, фермерам – підтримка: «Лавка Традицій» та Mastercard запускають новий проєкт У лютому проєкт підтримки українських виробників «Лавка Традицій» разом з компанією Mastercard запускають акцію, щоб ваш шопінг у «Сільпо» допомагав українським крафтярам.
6782
31.01.2023
Інопланетне відкриття нового «Сільпо» у Погребах
Інопланетне відкриття нового «Сільпо» у Погребах В с. Погреби Броварського району (Київська обл.) 23 грудня почав працювати новий супермаркет «Сільпо».
494758
23.12.2022
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання Восени «Лавка Традицій» і Mastercard запустили проєкт підтримки крафтових виробників, які постраждали від війни «Фудбудуємо майбутнє». Бренди вирішили подбати про тих, чиї потреби добре знають: компанія Mastercard вже багато років підтримує представників МСБ, а «Лавка Традицій» допомагає розвиватися українським гастропідприємцям.
540282
20.12.2022
З надією на повернення Борисполю крил: «Сільпо» відкриває новий супермаркет з літальними апаратами
З надією на повернення Борисполю крил: «Сільпо» відкриває новий супермаркет з літальними апаратами У Борисполі 16 грудня на вул. Київський шлях, 6 відкрився супермаркет «Сільпо», який присвячений гелікоптерам у ретрофутуризмі. Хоча аеропорт у місті нині не працює, «Сільпо» запрошує всіх «політати» у новий магазин.
546632
16.12.2022
«Сільпо» починає співпрацю з Новою поштою і розширює географію доставки
«Сільпо» починає співпрацю з Новою поштою і розширює географію доставки Відтепер, навіть якщо у вашому місті чи селі немає супермаркету «Сільпо» або недоступна планова доставка, ви зможете замовити все необхідне на сайті shop.silpo.ua та забрати замовлення у зручному для вас відділенні Нової пошти.
552244
13.12.2022
«Сільпо» будуть зі світлом навіть у блекаут
«Сільпо» будуть зі світлом навіть у блекаут В «Сільпо» реалізовують масштабну програму підготовки мережі до роботи в автономному режимі. У 95% супермаркетів, а також на всіх складах і власних виробництвах будуть встановлені генератори та супутниковий інтернет.
549465
12.12.2022
Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

press@fozzy.ua
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням