«Сільпо» у стилі театр кабукі
01.08.2021
1717

«Сільпо» у стилі театр кабукі

1 серпня 2021 ― В Умані на вул. Велика Фонтанна, 31а відкрито дизайнерський «Сільпо». Концепцію нового магазину присвячено театру кабукі. У магазині відтворено антураж традиційного японського театру із притаманною йому експресією. Екзотичні костюми, складний грим, витончену мову поз, чарівну мелодекламацію, характер танцю та розкішні декорації театру кабукі неможливо сплутати ні з чим іншим. Водночас кожний елемент ― від руху рукою, звуку тріскачки до кольору на обличчі актора – має потужну символічну складову.

Новий «Сільпо» ― своєрідний культурний телепорт зі Східної Європи до країни Вранішнього Сонця. Умань і кабукі зародилися в одні й ті самі часи ― на початку XVII століття, мають однакову довгу історію та напрочуд несхожу естетику, за відмінностями якої так цікаво спостерігати.

На 1425 м2 торгового залу сховано 5 класичних п’єс кабукі ― фрески, описи й відомі сцени. Знизу під кожною ― нотний стан мелодії та театральні маски, що відповідають настрою п’єси.

У дизайні уманського «Сільпо» використано впізнавані елементи будівлі найдавнішого японського театру Канамару-дза ― різьблені склепіння, ліхтарики та традиційний декор. А на сцені магазину на Гостей чекають добірні продукти, добре знані зірки «Сільпо»: скарби Власного імпорту більш як з 80 країн світу, великий кошерний відділ, риба власного гарячого копчення та соління, піца й бутик із кавою власного обсмажування FEEL_trd.

До послуг Гостей – самовивіз та експрес-доставка: лише за 40 хвилин кур’єри-Смаковершники на електроскутерах привезуть улюблені продукти додому. У найближчих планах ― запуск сервісу доставки ресторанних страв «Сільпо» Resto, для якого на базі магазину окремо відкрито dark kitchen.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на липень 2021-го нараховує понад 300 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням