21.12.2019
1952

Шовковий шлях у Маркет моллі «Даринок»: відкрився новий дизайнерський «Сільпо»

Каравани, верблюди, торговці та мечеті — у Маркет моллі «Даринок» відкрився новий дизайнерський «Сільпо» у стилі Великий Шовковий шлях. На вході й над касами можна побачити навантажений караван із 6 верблюдів і маленького віслюка, що тягне на собі найбільше речей. Їх веде погонич, який скеровує всіх на Східний ринок. 
 
За задумом концепції, у супермаркеті гості здійснюють подорож найекзотичнішим відрізком Великого Шовкового шляху — від Дуньхуа (Китай) до Самарканду (Узбекистан). Вони мають нібито пройти через пустелю, милуючись її безкрайніми піщаними просторами й оазами. Основний інтер'єр торгового залу площею 1650,6 кв. м виконано в пустельних кольорах, а на цьому тлі вирізняються яскраві плями-островки — великі тканинні барвисті шатра із відділами «Сільпо»: гастрономією та «Лавкою Традицій» із продукцією маленьких господарств, рибою і морепродуктами, власною кондитерською.   

Перша зупинка  — Дуньхуа — місто на околиці Великої Китайської стіни, що є воротами до Китаю для незліченних караванів. Тут купці запасаються шовками і порцеляною, щоб прямувати на Схід. Під червоним шатром розміщено зону з овочами та багатьма видами фруктів, навіть екзотичних. А під традиційним китайським дахом — кафе з піцою, яку готують прямо в торговельному залі, сендвічами й готовою їжею. За столиками посидіти мають змогу 43 відвідувачі, ще 6 знайдуть собі місце за барною стійкою. 

У Кашгарі — на другій зупинці — на гостей «Сільпо» очікує різноманітність тканого текстилю та гобеленів, які припали до душі китайцям. Увагу привертають нібито килими на стінах і колонах. Тут розміщено відділи власної пекарні та випічки із продукцією «Крафтярів», а вздовж стін — фреш-відділи з рибою, м’ясом, кулінарією і гастрономією. 

І нарешті, сяючий Самарканд — перлина Великого Шовкового шляху. У цій частині на гостей чекатимуть пейзажі міста та стелажі з напоями, алкоголем, кондитерськими виробами й замороженими продуктами. 

«Ми вибрали тему Великого Шовкового шляху, щоб показати гостям чарівний східний ринок із верблюдами, про який вони читали в дитинстві в казках. На стінах ми зобразили сценки з ринкового життя, які підкреслюють цю історію та створюють особливу атмосферу. У нас на ринку продають не тільки звичайні речі, такі як шовк, коштовності, їжу, різні предмети, а й навіть міфічних тварин та чарівні речі», — пояснює маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва. 

У супермаркеті можна також придбати соки фреш, свіже пиво, живу рибу, яку одразу почистять, та копчену у власній коптильні, різноманітний хліб із власної пекарні. Для зручності гостей ми розмістили 17 кас, з яких 5 — самообслуговування.

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. П'ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.
 
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стімпанк, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо. 
 
В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 21.12.2019 торговельна мережа нараховує 255 супермаркети. 

Вам знижка, фермерам – підтримка: «Лавка Традицій» та Mastercard запускають новий проєкт
Вам знижка, фермерам – підтримка: «Лавка Традицій» та Mastercard запускають новий проєкт У лютому проєкт підтримки українських виробників «Лавка Традицій» разом з компанією Mastercard запускають акцію, щоб ваш шопінг у «Сільпо» допомагав українським крафтярам.
6741
31.01.2023
Інопланетне відкриття нового «Сільпо» у Погребах
Інопланетне відкриття нового «Сільпо» у Погребах В с. Погреби Броварського району (Київська обл.) 23 грудня почав працювати новий супермаркет «Сільпо».
494717
23.12.2022
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання Восени «Лавка Традицій» і Mastercard запустили проєкт підтримки крафтових виробників, які постраждали від війни «Фудбудуємо майбутнє». Бренди вирішили подбати про тих, чиї потреби добре знають: компанія Mastercard вже багато років підтримує представників МСБ, а «Лавка Традицій» допомагає розвиватися українським гастропідприємцям.
540241
20.12.2022
З надією на повернення Борисполю крил: «Сільпо» відкриває новий супермаркет з літальними апаратами
З надією на повернення Борисполю крил: «Сільпо» відкриває новий супермаркет з літальними апаратами У Борисполі 16 грудня на вул. Київський шлях, 6 відкрився супермаркет «Сільпо», який присвячений гелікоптерам у ретрофутуризмі. Хоча аеропорт у місті нині не працює, «Сільпо» запрошує всіх «політати» у новий магазин.
546591
16.12.2022
«Сільпо» починає співпрацю з Новою поштою і розширює географію доставки
«Сільпо» починає співпрацю з Новою поштою і розширює географію доставки Відтепер, навіть якщо у вашому місті чи селі немає супермаркету «Сільпо» або недоступна планова доставка, ви зможете замовити все необхідне на сайті shop.silpo.ua та забрати замовлення у зручному для вас відділенні Нової пошти.
552203
13.12.2022
«Сільпо» будуть зі світлом навіть у блекаут
«Сільпо» будуть зі світлом навіть у блекаут В «Сільпо» реалізовують масштабну програму підготовки мережі до роботи в автономному режимі. У 95% супермаркетів, а також на всіх складах і власних виробництвах будуть встановлені генератори та супутниковий інтернет.
549445
12.12.2022
Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

press@fozzy.ua
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням