Нова реальність китайського кіберпанку в «Сільпо»
16.10.2021
1960

Нова реальність китайського кіберпанку в «Сільпо»

Вітаємо у новій реальності! У Києві відкрився високотехнологічний супермаркет «Сільпо» у ТЦ «Квадрат» за адресою: вул. Оноре де Бальзака, 91/29а. Головна тема – китайський кіберпанк.

Ексклюзивність магазину та атрибути цифрового майбутнього – на кожному кроці: це й електронні цінники, і написи китайською мовою, що дублюють назви відділів та дизайн.

Оформлення магазину наче завантажує у комп’ютерну епоху майбутнього. На вході зайти всередину запрошує технологічна вивіска «Сільпо». Гостей зустрічає сучасний та усміхнений робот-андроїд з головою у вигляді комп’ютера з великим серцем, яке б’ється. Адже хоч би яким був цифровий та технологічний світ навколо, серце залишається нагадуванням та водночас символом того, що в будь-якій ситуації необхідно залишатися людиною і любити.

Щоб поринути в майбутнє, в супермаркеті можна скуштувати свіжу піцу, смачні страви або поласувати солодощами «Власної кондитерської». Для справжніх поціновувачів здорового харчування в магазині є свіжі овочі та фрукти, а також морепродукти.

Хоч би з якою швидкістю розвивалися технології, в магазині є місце для перепочинку та перезавантаження, де можна випити ароматну каву або посмакувати свіжою випічкою.

Супермаркет працює з 08:00 до 23:00 щодня. Доступні онлайн-замовлення та самовивіз.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 315 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням