Мова квітів у канівському «Сільпо»
20.08.2021
4659

Мова квітів у канівському «Сільпо»

20 серпня 2021 року в Каневі Черкаської області на вул. Енергетиків, 12а відкрито найквітучіший з усіх «Сільпо». Повсюди в супермаркеті лунає мова квітів: нею тут написано історії кохання і навіть передбачення для Гостей.

Ілюстрації для  магазину створила відома мисткиня Ліліт Саркісян. Її роботи прикрашають будівлі Парижу, Мілану, Тбілісі, Єревану та Києва, а відтепер і Канева. У малюнках нового «Сільпо» Ліліт зібрала букет з польових квітів, які згадуються в «Кобзарі» Тараса Шевченка.

Щоб можна було почути кожну квітку, інтер’єр торгового залу загальною площею 1450 м2 оформлено в тихому прованському стилі ― зістарена деревина, масивні балки з дерева та світла штукатурка.

Посеред торгового залу є колона з покажчиками, що ведуть до казок. На кожній стрілці можна побачити квітку, яка відіграла в казці важливу сюжетну роль. А лайтбокси, обрамлені зістареною деревиною, підказують відділи, в яких можна відшукати головних персонажів казкової гастроісторії «Сільпо»: гречаний багет, м’ясо до шашлику, піцу, рибу гарячого копчення, страви з кулінарії та найцікавіші продукти з усього світу, відшукані чарівниками Власного імпорту. 

Відділ з екзотичними фруктами та овочами – найромантичніше місце магазину. Над ящиками, зробленими з різьблених віконниць, розміщено динамічну інсталяцію. Із вбудованого у фриз холодильника прямо на Гостей сиплються яскраві троянди – ідеальне місце для поцілунків і мрій. 

Гостям канівського «Сільпо» з передбаченням подвійно пощастило – тут, окрім класичних дописів на чеках,  можна отримати ще й романтичні. У магазині встановлено інтерактивний апарат, який кожному, хто хоче дізнатися про любов, дає індивідуальні передбачення мовою квітів.

Долучитися до вивчення флоріографії – мови квітів – можна з щодня з 8:00 до 23:00.

 

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на серпень 2021-го нараховує понад 300 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

[email protected]
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням