Кібермистецтво у гастрокосмосі вінницького «Сільпо»
29.04.2021
6724

Кібермистецтво у гастрокосмосі вінницького «Сільпо»

29 квітня 2021 ― У Вінниці на проспекті Юності, 18 у ТРЦ S)mall відкрито «Сільпо» у стилі піксель-арт. Це третій дизайнерський супермаркет мережі у місті, всього їх у Вінниці вже сім.

1170 м2 торгового залу ― це гра-бродилка від гаю до моря через гори і скелі. Тут над джерелом біля незвичайних, але справжніх фруктів та овочів крізь піксельні дерева виглядають піксельні голуби. А над усім цим пролягає гоночна траса. Серед фаворитів піксельних перегонів ― баранчик на скейті, курочка «Лавки традицій» на тракторі, кур’єр-смаковершник на скутері та вантажівки «Власної кондитерської». Втім, це змагання не на швидкість, а на якість. Таку саму філософію пропонують і Гостям.

Кожне поле у грі «Сільпо» ― це низка можливостей вибору. Жодних умов щодо кількості чи спритності, натомість глибока повага до різних стратегій гри ― від аскетизму до гедонізму. Тож незалежно від того, чи взяв Гість-герой все за списком, чи вирішив, що сьогодні овочеве смузі з рибою гарячого копчення краще за готування, ― у будь-якому разі сяятиме переможне «Level up» на 6 самокасах. А на 9 класичних ще й окремо подякують за відмову від  пластикового пакета.

Біля тютюнової каси відтворено у пікселях вінницьку водонапірну вежу. А от піксельний песик на фініші цього постмодерністського гастротреку ― то окрема пасхалочка-присвята Гостям на знак нашої їм відданості.

Інтереси ритейлера останнім часом дедалі частіше стикаються з кіберпростором. «16 квітня «Сільпо» стала першою у світі мережею супермаркетів, яка розмістила свої твори мистецтва на крипторинку: діджитальний гречаний багет від «Крафтяр», просекко Власного імпорту, хітові цукерки «Вулкан» «Власної кондитерської», фермерську бурату та яйця від курочок вільного випасу «Лавки традицій». Початкова вартість картин дорівнювала вартості цих зіркових продуктів на полиці супермаркету. Вже у перші 4 години ставки сягнули від $55 до $100 за NFT-одиницю. Але поки експеримент триває, у самому магазині ― реальні токени гастромистецтва в наявності щодня з 8:00 до 23:00», – розповіла Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на квітень 2021-го нараховує 290 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Вам знижка, фермерам – підтримка: «Лавка Традицій» та Mastercard запускають новий проєкт
Вам знижка, фермерам – підтримка: «Лавка Традицій» та Mastercard запускають новий проєкт У лютому проєкт підтримки українських виробників «Лавка Традицій» разом з компанією Mastercard запускають акцію, щоб ваш шопінг у «Сільпо» допомагав українським крафтярам.
6625
31.01.2023
Інопланетне відкриття нового «Сільпо» у Погребах
Інопланетне відкриття нового «Сільпо» у Погребах В с. Погреби Броварського району (Київська обл.) 23 грудня почав працювати новий супермаркет «Сільпо».
494601
23.12.2022
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання Восени «Лавка Традицій» і Mastercard запустили проєкт підтримки крафтових виробників, які постраждали від війни «Фудбудуємо майбутнє». Бренди вирішили подбати про тих, чиї потреби добре знають: компанія Mastercard вже багато років підтримує представників МСБ, а «Лавка Традицій» допомагає розвиватися українським гастропідприємцям.
540125
20.12.2022
З надією на повернення Борисполю крил: «Сільпо» відкриває новий супермаркет з літальними апаратами
З надією на повернення Борисполю крил: «Сільпо» відкриває новий супермаркет з літальними апаратами У Борисполі 16 грудня на вул. Київський шлях, 6 відкрився супермаркет «Сільпо», який присвячений гелікоптерам у ретрофутуризмі. Хоча аеропорт у місті нині не працює, «Сільпо» запрошує всіх «політати» у новий магазин.
546475
16.12.2022
«Сільпо» починає співпрацю з Новою поштою і розширює географію доставки
«Сільпо» починає співпрацю з Новою поштою і розширює географію доставки Відтепер, навіть якщо у вашому місті чи селі немає супермаркету «Сільпо» або недоступна планова доставка, ви зможете замовити все необхідне на сайті shop.silpo.ua та забрати замовлення у зручному для вас відділенні Нової пошти.
552087
13.12.2022
«Сільпо» будуть зі світлом навіть у блекаут
«Сільпо» будуть зі світлом навіть у блекаут В «Сільпо» реалізовують масштабну програму підготовки мережі до роботи в автономному режимі. У 95% супермаркетів, а також на всіх складах і власних виробництвах будуть встановлені генератори та супутниковий інтернет.
549410
12.12.2022
Прес-служба

Звертайтеся до прес-служби за телефоном або електронною адресою, якщо вам знадобиться додаткова інформація.

press@fozzy.ua
Знімання в «Сільпо»

Бажаєте організувати знімання в «Сільпо»?
Заповніть форму за посиланням