«Власний Рахунок» - Програма для Постійних покупців
 
Гаряча Лінія 0 800 301 707 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів України)

Найпопулярніші запитання

У цьому розділі ви можете знайти відповіді на найбільш популярні запитання. Але ми будемо раді, якщо ви напишете нам за адресою program@silpo.com.ua, на які питання ви ще хотіли б отримати відповідь.

Тимчасова картка

Що таке тимчасова картка?

Оформлення картки постійного покупця та брелоків займає певний час. Щоб ви одразу почали накопичувати бали на своєму «Власному Рахунку», ми видаємо* вам тимчасову картку за 0,01 грн. Всі набрані вами бали з тимчасової картки автоматично перейдуть на картку постійного покупця.

* Мається на увазі придбання картки за 0,01 грн.

Реєстраційна форма

Як заповнювати реєстраційну форму?

Реєстраційну форму можна взяти у касира або заповнити на сайті «Моя персональна сторінка». Будь ласка, у паперовій реєстраційній формі уважно і розбірливо заповнюйте усі поля. Не забудьте вказати правильний номер своєї тимчасової картки. Зверніть особливу увагу на точне зазначення адреси, за якою Вам буде зручно отримувати бонуси та спеціальні пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що реєстраційна форма не є дійсною без Вашого підпису, тому обов’язково підпишіть анкету.

Що робити, якщо я змінив адресу проживання?

    Повідомте нам про це зручним для вас способом:
  • зайдіть на сайт «Моя персональна сторінка» та самостійно змініть свої особисті дані у розділі «Моя анкета»;
  • зателефонуйте за номером гарячої лінії 0 800 301 707;
  • заповніть форму на зворотній стороні сертифіката та надішліть її нам;
  • напишіть електронне повідомлення на адресу program@silpo.com.ua.

Ми змінимо ваші дані та будемо надсилати кореспонденцію за новою адресою.

Що таке брелоки для членів сім’ї?

Щоб швидше накопичувати бали на своєму «Власному Рахунку», роздайте брелоки членам своєї родини. Для цього потрібно вписати дані про членів родини у реєстраційну форму. Брелок діє так само, як і картка, тому не забувайте брати його з собою в «Сільпо» або Le Silpo. Усі бали, набрані за допомогою картки та брелоків, накопичуються на вашому спільному рахунку.

Сертифікат, бали, бонуси та спеціальні пропозиції

Навіщо мені картка постійного покупця?

Картка постійного покупця — це ваша можливість накопичувати бали на своєму «Власному Рахунку», щоб регулярно отримувати винагороду — бонуси та спеціальні пропозиції.

Як отримати картку постійного покупця?

Отримайте* картку постійного покупця та брелоки для членів вашої родини на касі «Сільпо» або Le Silpo протягом 10 днів після того, як ми отримаємо вашу паперову реєстраційну форму, або вже наступного дня після реєстрації на персональній сторінці.

* Під отриманням картки мається на увазі її придбання за 0,01 грн. Пропозиція діє в «Сільпо» та Le Silpo на території України. Докладніше про умови реєстрації та участі в програмі дивіться у правилах «Власного Рахунку», що розміщені в наших магазинах та на сайті.

Чи можна передати картку своїм родичам чи друзям?

Ні, картка персональна. Але ви можете передати своїм рідним брелоки, за допомогою яких бали будуть накопичуватися на вашому спільному «Власному Рахунку».

Що робити, якщо я загубив картку або особистий брелок?

Картку постійного покупця або брелок можна відновити та зберегти всі накопичені бали:

  • купуйте на касі будь-якого «Сільпо» або Le Silpo нову картку та брелоки «Власного Рахунку»;
  • активуйте придбану картку «Власного Рахунку» в зручний для вас спосіб:
    • повідомте нам номер вашої придбаної картки, а також код активації, нанесений на картку;
    • зробіть це на персональній сторінці учасника програми;
    • або зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707.

Якщо я (моя сім'я) маю декілька карток програми «Власний Рахунок», чи можна їх об'єднати, щоб накопичувати бали на один рахунок?

Можна, зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707 та назвіть оператору номери карток, які ви хочете об'єднати. Або напишіть на електронну адресу program@silpo.com.ua. Об'єднання можливе тільки в тому випадку, якщо була заповнена реєстраційна форма.

Що робити, якщо я не отримав картку постійного покупця і брелоки, а реєстраційну форму заповнював?

Якщо на касі вам не пропонують отримати картку постійного покупця та брелок, будь ласка, уточніть ваші анкетні дані. Для цього скористайтеся одним зі способів зв'язку з нами:

  • зайдіть на сайт «Моя персональна сторінка» у розділ «Моя анкета» і перевірте, чи правильно ви вказали реєстраційні дані. Якщо ваші дані в повному обсязі та вірні:
    • зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 301 707 та повідомте оператору, що ви не отримали картку;
    • або надішліть листа на електронну адресу program@silpo.com.ua.

Сертифікат, бали, бонуси та спеціальні пропозиції

Що таке сертифікат?

Якщо баланс вашого «Власного Рахунку» дорівнює або перевищив 1000 балів за 3 місяці, ви отримаєте поштою сертифікат, в якому буде вказаний ваш бонус та надані спеціальні пропозиції. Пред’являйте на касі наших магазинів частини сертифіката разом із карткою постійного покупця або брелоком та користуйтеся своєю винагородою.

Як я можу накопичувати бали?

Бали можуть бути зараховані тільки за наявності картки або брелока. За кожну гривню, використану на покупки в «Сільпо» чи Le Silpo, ви отримуєте один бал, що дорівнює одній копійці при перерахуванні в бонус.

Як дізнатися, скільки балів на моєму рахунку?

При кожній покупці у вашому чеку вказується кількість балів, накопичених на час попередньої покупки. Також ви можете переглянути нараховані бали на персональній сторінці учасника програми «Власний Рахунок».

Який термін дії бонуса?

Ви можете скористатися бонусом протягом року. Ви отримуєте його поштою кожні 3 місяці, але лише у випадку, якщо баланс вашого рахунку дорівнює або перевищує 1000 балів.

Як скористатися бонусом?

Відірвіть бонус від сертифіката та пред’явіть його на касі разом із карткою постійного покупця або брелоком. Вартість вашої покупки зменшиться на суму, вказану в бонусі.

Як скористатися спеціальною пропозицією?

Візьміть товар, вказаний в одній або кількох спеціальних пропозиціях, та пред'явіть на касі спеціальні пропозиції разом із карткою постійного покупця або брелоком. Купуючи вказаний товар, ви отримуєте додаткові бали на свій «Власний Рахунок».

Який термін дії спеціальної пропозиції?

Термін дії вказаний на спеціальній пропозиції, зазвичай він складає 3 місяці. Уважно читайте умови, вказані у спеціальній пропозиції.

Що робити, якщо я не отримав сертифікат, а кількість накопичених балів більша, ніж 1000?

Якщо вам не був доставлений сертифікат, будь ласка, повідомте нам про це зручним для вас способом

  • зайдіть на сайт «Моя персональна сторінка» в розділ «Мій «Власний Рахунок » і натисніть на посилання «Не отримав» в таблиці «Мої діючі бонуси»;
  • зателефонуйте за номером гарячої лінії 0 800 301 707;
  • напишіть нам на електронну адресу program@silpo.com.ua.

Після цього ми відновимо ваші бали на рахунку, а сертифікат ви отримаєте найближчим часом.

Як скористатися святковою пропозицією?

Відірвіть святкову пропозицію; оберіть у «Сільпо» або Le Silpo вказаний у святковій пропозиції товар та пред’явіть пропозицію разом із карткою або брелоком програми на касі. Примножте свої бали та збільшіть свій бонус.

БІЛЬШЕ БАЛІВ — БІЛЬШИЙ БОНУС — БІЛЬШЕ ЗАОЩАДЖЕНЬ НА ПОКУПКАХ У «СIЛЬПО»!
Допомога покупцеві
Адреси магазинів
Адреси магазинів