Служба контролю якості


Якість продуктів на полицях наших супермаркетів – одне з найбільш пріоритетних завдань «Сільпо». Ми прагнемо запропонувати вам максимально широкий асортимент продуктів гарантовано безпечної якості.

Для цього ми створили Службу контролю якості – департамент, який розробляє внутрішні стандарти якості та контролює якість продуктів харчування на всіх етапах – виробництво, транспортування, зберігання – до появи товарів на полицях магазинів.

Також у всіх супермаркетах «Сільпо» впроваджена програма внутрішнього аудиту якості – це перевірка термінів придатності товарів на полицях, дотримання санітарно-гігієнічних норм в торговельних залах і виробничих цехах, справність роботи холодильного устаткування, контроль дотримання умов зберігання і поводження з продукцією в магазині і т.д.

Пріоритетними постачальниками для «Сільпо» є виробники, що впровадили у себе міжнародні системи управління якістю, орієнтовані на клієнта і такі, що поставили собі високу планку виробничої культури.


Саме тому наші гості можуть бути впевнені, що наша компанія приділяє питанням якості підвищену увагу, що у нас ефективно працює система, що виключає появу неякісних товарів на полицях. Будь-який інцидент або рекламація на якість продукції в супермаркетах «Сільпо», про які ви нам повідомите, не залишиться без системного аналізу, розробки корегуючих та застережливих заходів.