Наше завдання – забезпечити 100% якість та безпеку продукції, яку ми реалізуємо
На чому зупиняється ваш погляд при виборі продуктів? Чисті, красиві овочі та фрукти. Красиво розфасовані крупи. Чесний склад інгредієнтів на етикетці улюблених йогуртів. Перелік можна продовжувати довго, але характеристика в його основі єдина – вас цікавить якість продуктів, які ви купуєте. І вам завжди буде важливо переконатися в тому, що ті продукти, якими харчується ваша сім'я, – безпечні та якісні. А нам, у свою чергу, є, що сказати з цього приводу.
 
Як «Сільпо» контролює якість продукції, що продається?
- всі наші супермаркети і виробничі цехи в обов'язковому порядку мають дозвільну документацію на здійснення діяльності;
- всі наші товари обов'язково мають супровідну документацію: посвідчення якості, сертифікат відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, ветеринарні свідоцтва та протоколи дослідження ГМО;
- при прийомі товарів на склад ми уважно перевіряємо супровідні документи, відповідність транспорту санітарно-гігієнічним вимогам, маркування та відповідність документації продукції, що фактично надійшла;
- для кожного виду продуктів, під чуйним керівництвом фахівців, ми розробили спеціальну інструкцію щодо умов зберігання і транспортування – і ретельно стежимо, щоб рядові співробітники дотримувалися її;
- ми жорстко контролюємо терміни придатності, показники якості, умови складування наших товарів;
- ми регулярно перевіряємо кожну товарну категорію згідно з її видовими характеристиками: вина та коньяки – на осад, шоколад та цукерки – на зміну структури, тощо;
- ми ретельно дотримуємося температурних режимів, необхідних для зберігання кожного виду товарів;
- дирекція уважно стежить за тим, щоб до супермаркету щодня надходило стільки товарів, скільки там традиційно реалізовується протягом дня. Це дозволяє спрощувати процедуру контролю термінів придатності і завжди пропонувати тільки найсвіжіші продукти;
- неліквідну (невідповідну встановленим вимогам) продукцію ми негайно знімаємо з реалізації;
- достатність і ефективність системи внутрішнього контролю і якість дотримання  Внутрішньосистемних Стандартів і Вимог регулярно перевіряється службою внутрішнього аудиту.
Навіщо «Сільпо» має власну службу внутрішнього аудиту?
- служба проводить регулярні перевірки, визначаючи і аналізуючи можливі зовнішні і внутрішні ризики, наслідування рекомендаціям щодо зниження ризику або мінімізації втрат;
- служба вивчає, оцінює і спостерігає за адекватністю та ефективністю системи внутрішнього контролю, проводить спеціальні розслідування окремих випадків, наприклад, підозр в порушеннях технології виробництва; 
- служба розробляє і представляє керівництву пропозиції по усуненню виявлених недоліків і підвищенню ефективності управління;
- двічі на рік службою проводяться перевірки супермаркетів на виконання вимог санітарії, гігієни, дотримання умов прийому, зберігання і поводження з продукцією, виконання норм ротації та дотримання Внутрішніх Стандартів. Усі виявлені невідповідності усуваються менеджментом супермаркету впродовж семиденного терміну.
Якою є роль безпеки та гігієни в роботі «Сільпо»?
- в усіх наших супермаркетах регулярно проводиться прибирання: стелажі та робочі поверхні протираються і дезинфікуються, акваріуми – миються, регали – очищуються від зайвого льоду;
- інвентар та миючі засоби, які ми використовуємо в роботі, мають відповідне маркування та зберігаються в спеціальних окремих приміщеннях;
- всі дезінфікуючі засоби та засоби гігієни ми використовуємо тільки згідно з відповідними інструкціями;
- адміністрація супермаркету ретельно стежить за станом здоров'я і особистою гігієною рядових співробітників. Всі наші працівники в обов'язковому порядку мають особисту медичну книжку та регулярно проходять контроль по дотриманню правил гігієни;
- для співробітників цехів і прилавкової торгівлі прописана детальна інструкція про вимоги до зовнішнього вигляду, що допомагає мінімізувати ризик забруднення продукції.
У чому полягають особливості роботи «Сільпо» з постачальниками?
- продукція усіх постачальників, з якими ми раніше не працювали, піддається ретельному аналізу на відповідність стандартам якості. Ми не працюємо з постачальниками, які не відповідають нашим вимогам;
- ми регулярно проводимо аудит діяльності наших постійних постачальників і вибірковий контроль їх продукції;
- транспорт, який доставляє продукцію на наші склади або до наших супермаркетів, обов'язково перевіряється згідно з санітарно-гігієнічними критеріями і можливостями підтримки потрібної температури при транспортуванні товарів;
- ми негайно відмовляємося від привезеної продукції, що не відповідає вимогам якості: без супровідної документації та належного маркування;
- інформація про всі проблеми, що виникли відносно якості продукції, негайно повідомляється постачальникові, з обов'язковим з'ясуванням причин невідповідності і подальшим усуненням невідповідностей подібного роду;
- всі супермаркети нашої мережі мають безперервний доступ до внутрішньої бази даних, що містить повну і актуальну інформацію про постачальників, історію постачань і факти порушень.
Яким чином контролюється якість товарів власних торгових марок?
- відбираємо найкращих українських та закордонних виробників продукції.
Спроможність виробників пропонувати продукцію необхідної (високої) якості та забезпечувати безперервний контроль продукції на всіх етапах її виробництва визначається за результатами аудиту. Вимоги до виробників базуються на основі найжорсткіших світових стандартів, IFS та BRC. Для отримання легітимних результатів аудиту ми залучаємо аудиторів з багаторічним досвідом, зареєстрованих в міжнародному реєстрі сертифікованих аудиторів. Виробники, які на основі тендеру отримують право виробляти продукцію для ВТМ Fozzy, проходять щорічні наглядові аудити, що мають обов’язково свідчити про розвиток та удосконалення виробничих потужностей;
- регулярно проводимо лабораторні випробування та дегустаційні перевірки продукції.
Для контролю виготовленої продукції ми співпрацюємо з акредитованими, незаангажованими лабораторіями, які самостійно проводять відбір зразків продукції в торгівельних мережах Fozzy Group та досліджують їх. Результати лабораторних досліджень піддаються ретельному аналізу та слугують підставою для постійного удосконалення продукції. Ми регулярно проводимо дегустації продукції ВТМ, залучаючи досвідчених фахівців та людей, які є постійними споживачами певних видів продуктів. Дегустаційні перевірки слугують підтвердженням високої якості продукції та являються підставою для покращення її смакових та/або споживчих властивостей;
- підтримуємо зворотній зв'язок із споживачами.

Ми відкриті для споживачів, з задоволенням приймаємо зауваження та побажання щодо якості продукції, та намагаємося їх врахувати та реалізувати. Ви можете звернутися до нас за допомогою телефону та сайту, які зазначені на упаковці кожного продукту ВТМ, або безпосередньо в найближчому до вас супермаркеті. Ми отримуємо всі зауваження та побажання, обов’язково надаємо відповіді на всі запитання, що надходять до нас, аналізуємо скарги на продукцію та вирішуємо їх. Нас цікавить думка кожного споживача, саме тому ми відстежуємо купівельну активність наших клієнтів, аналізуємо її, та, у разі зменшення лояльності споживачів до продуктів ВТМ, намагаємося зрозуміти причини ситуації та виправити її.